|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Corporate Explorer: Jak korporacje pokonują startupy w grze innowacyjnej

Tekst oryginalny
Corporate Explorer: How Corporations Beat Startups at the Innovation Game
Tekst oryginalny
by Binns, Andrew; O'Reilly, Charles A.;... | HC | Good
Dostępny ostatni przedmiot
Stan:
Dobry
Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Ostatnia sztuka / Sprzedane: 1
Cena:
US $5,89
Około23,07 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 25 maj a Śr, 29 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 196266565549
Ostatnia aktualizacja: 04-05-2024 10:44:11 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ...
Binding
Hardcover
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781119838326
Book Title
Corporate Explorer : How Corporations Beat Startups at the Innovation Game
Item Length
9.2in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2022
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.1in
Author
Michael Tushman, Charles A. O'reilly, Andrew Binns
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Topic
Motivational, General, New Business Enterprises, Strategic Planning
Item Width
6.2in
Item Weight
15.2 Oz
Number of Pages
256 Pages

O tym produkcie

Product Information

Corporate Explorers Transform Disruption Into Opportunity With This Proven Framework Innovation used to be seen as a game best left to entrepreneurs, but now a new breed of corporate managers is flipping this logic on its head. These Corporate Explorers have the insight, resilience, and discipline to overcome the obstacles and build new ventures from inside even the largest organizations. Corporate Explorers are part entrepreneurs, using innovation disciplines to jump start cutting-edge ideas, and part change leaders, capable of creating support for investment. They see that corporations already own the ideas, resources, and--critically--the talent to build new ventures. Companies like Amazon, Microsoft, Bosch, LexisNexis, and Analog Devices enable managers to put these assets to use and gain an upper hand over startups that threaten to disrupt them. Corporate Explorer is a guidebook to the practices that enable these managers to go from idea into action. It demonstrates how success is not only possible but may offer entrenched companies better odds than venture-capital backed startups. This actionable and proven framework explains how managers can become successful corporate innovators; it includes tools to: Learn how to apply innovation practices with greater discipline Turn great ideas into a full-time job as an innovation leader Experiment with and scale original business models Transform innovation programs into a thriving source of new business Attract, retain, and motivate entrepreneurial talent Energize employees by creating a realistic way to innovate These lessons come from the trailblazers of corporate innovation--Andrew Binns (Change Logic), Charles O'Reilly (Stanford Graduate School of Business), and Michael Tushman (Harvard Business School)--who have decades of experience helping entrepreneurial-minded executives activate employees to become Corporate Explorers. Entrepreneurs take notice--it's time for Corporate Explorers to set the pace and chart the course for disruption.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1119838320
ISBN-13
9781119838326
eBay Product ID (ePID)
15050084685

Product Key Features

Book Title
Corporate Explorer : How Corporations Beat Startups at the Innovation Game
Author
Michael Tushman, Charles A. O'reilly, Andrew Binns
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Motivational, General, New Business Enterprises, Strategic Planning
Publication Year
2022
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
1.1in
Item Width
6.2in
Item Weight
15.2 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
T173.8.B56 2022
Table of Content
Preface and Acknowledgments ix Section I Explore Aspiration 1 Chapter 1 Innovation Advantage 3 Beating the Odds 5 Strategic Ambition 7 Innovation Disciplines 10 Ambidextrous Organization 14 Explore Leadership 15 Explorer, Not Entrepreneur 17 Chapter Summary 19 Chapter 2 Corporate Explorers in Action 21 Explorer's Insight 22 Purpose Driven 23 Investor Support 27 Manage Uncertainty 30 Chapter Summary 34 Chapter 3 Strategic Ambition 35 Emotion, Logic, Aspiration 36 License to Explore 39 Social Movement 42 Hunting Zones 44 Manifesto 48 Chapter Summary 50 Section II Innovation Disciplines 51 Chapter 4 Ideation: Generating Ideas for New Ventures 53 Idea Addiction 56 Solution Trap 58 Customer Discovery 60 High-Value Customer Problems 64 Idea Generation 67 Chapter Summary 69 Chapter 5 Incubate: How Corporate Explorers Learn Through Experimentation 71 Business Experiments 73 What Needs to Be True? (Hypothesis) 75 Run Experiments (Test) 78 Make Sense of Your Results (Learn) 81 Run a New Experiment (Iterate) 84 Follow the Evidence (Decide) 85 Chapter Summary 86 Chapter 6 Scale: Assembling the Assets to Build a New Venture 89 Combining Assets 92 Customers, Capabilities, Capacity 95 Scaling Paths 98 Trigger Points 102 Chapter Summary 104 Section III Ambidextrous Organization 107 Chapter 7 Explore Organization 109 Structure Options 111 Focused 113 Bottom Up 115 Top Down 118 Structure Decision 121 Chapter Summary 124 Chapter 8 Explore Business System 127 Team Design 129 Sales Team Integration 132 Corporate Functions 133 Resource Allocation 135 Feedforward Management System 137 Executive Attention 140 Chapter Summary 143 Chapter 9 Risk and Reward for the Corporate Explorer 145 Motivation Puzzle 145 Venture Model 147 Shadow Stock 148 Long- Term Incentives 150 Personal Risk 151 Corporate Explorers Motivation 153 Chapter Summary 154 Section IV Explore Leadership 155 Chapter 10 Silent Killers of Exploration 157 Core Business System 159 Preserve Professional Identity 161 Avoid Risk 163 Optimize for Short Term 166 Maximize Comfort 169 Change Leader 171 Chapter Summary 172 Chapter 11 The Double Helix: How Corporate Explorers Lead Innovation and Change 175 Future Organization 177 Storytellers 180 Social Network Leader 183 Insider or Outsider 188 Reputation Manager 191 Chapter Summary 193 Chapter 12 Readiness to Act: Leadership and Scaling a New Venture 195 Competing Commitments 197 Both/And Leadership 199 Productive Tension 202 The Mirror 204 Courage 207 Passion 209 Chapter Summary 210 Appendix: Corporate Explorer Framework 213 List of Figures and Tables 215 Notes 217 About the Authors 225 Index 231
Copyright Date
2022
Lccn
2021-046905
Dewey Decimal
338.064
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,6 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 190 692)

a***e (53)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Top notch.
Zobacz wszystkie opinie