|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Lovemarks: The Future Beyond Brands By Kevin Roberts ART & CULTURE

Stan:
Bardzo dobry
Cena:
AU $29,95
Około79,56 zł
Wysyłka:
AU $52,30 (około 138,94 zł) Australia Post International Standard. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Ballarat, VIC, Australia
Dostawa:
Szacowana między Wt, 14 maj a Pt, 24 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 196312902357

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Artist
Roberts, Kevin
Brand
N/A
EAN
9781576872703
ISBN
157687270X
Platform
N/A
Release Title
Lovemarks: The Future Beyond Brands
Book Title
Lovemarks: The Future Beyond Brands
Features
Signed
Publishing Language
English
Colour
N/A
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Lovemarks: the Future Beyond Brands
Item Height
246mm
Author
Kevin Roberts
Publisher
PowerHouse Books,U.S.
Item Width
202mm
Subject
Business
Item Weight
978g
Number of Pages
240 Pages

O tym produkcie

Product Information

Ideas move mountains, especially in turbulent times. Lovemarks is the product of the fertile-iconoclast mind of Kevin Roberts, CEO Worldwide of Saatchi & Saatchi. Roberts argues vociferously, and with a ton of data to support him, that traditional branding practices have become stultified. What's needed are customer Love affairs. Roberts lays out his grand scheme for mystery, magic, sensuality, and the like in his gloriously designed book Lovemarks. -Tom Peters Tom Peters, one of the most influential business thinkers of all time, described the first edition of Lovemarks: the future beyond brands as brilliant. He also announced it as the Best Business Book published in the first five years of this century. Now translated into fourteen languages, with more than 150,000 copies in print, Lovemarks is back in a revised edition featuring a new chapter on the peculiarly human experience of shopping. The new chapter, Diamonds in the Mine, is an insightful collection of ideas for producers and consumers, for owners of small stores and operators of superstores. So forget making lists! Shopping, says Kevin Roberts, is an emotional event. With this as a starting point, he looks at the history of shopping and how it has changed so dramatically over the last ten years. Using the Lovemark elements of Mystery, Sensuality, and Intimacy, Roberts delves into the secrets of success that can be used to create the ultimate shopping experience.

Product Identifiers

Publisher
PowerHouse Books,U.S.
ISBN-13
9781576872703
eBay Product ID (ePID)
108154378

Product Key Features

Author
Kevin Roberts
Publication Name
Lovemarks: the Future Beyond Brands
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2006
Type
Textbook
Number of Pages
240 Pages

Dimensions

Item Height
246mm
Item Width
202mm
Item Weight
978g

Additional Product Features

Title_Author
Kevin Roberts
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Beep Culture

Beep Culture

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 237

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (97)

u***t (126)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Made Purchase by mistake, promptly cancelled with no dramas. Great experience
9***d (10)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
excellent experience all round.
i***a (286)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Well packaged, prompt shipping, exactly as described. Thank you!