Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
I of Leadership : Strategies for Seeing, Being and Doing, Hardcover by Nichol...
GBP 14,40
Około73,87 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 2
Wysyłka:
GBP 15,99 (około 82,02 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Castle Donington, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 18 paź a Śr, 30 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 196327823223
Ostatnia aktualizacja: 24-06-2024 22:04:58 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- I of Leadership : Strategies for Seeing, Being and Doing
- ISBN
- 9781118567432
- Publication Year
- 2013
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- The I of Leadership: Strategies for Seeing, Being and Doing
- Item Height
- 233 mm
- Publisher
- John Wiley & Sons INC International Concepts
- Subject
- Management, Business
- Item Weight
- 594 g
- Item Width
- 164 mm
- Number of Pages
- 322 Pages
O tym produkcie
Product Information
This is the leadership book you have to read: a barn-storming new take on what makes a versatile, integrated, and effective leader Using stories and examples from the lives of leaders, from the sports stadium to the White House to the office of the CEO, Nicholson shows vividly how the capacity of leaders to see what others do not see frames their actions and allows them to transform, build, destroy, or stabilize. Leaders fail through lack of insight?into themselves and into the worlds they inhabit. The strategic challenge of leadership is to find the right balance between impact and versatility and the successful crafting of an identity that merges the leader and the surrounding culture or 'zeitgeist.' Leaders covered in the book include: George Bush, Tony Blair, George S Patton, Warren Buffet, Steve Jobs, Josef Stalin, Hannibal, Elizabeth I, Nelson Mandela, Edith Cowan, Abraham Lincoln, Mohandas Gandhi, Henry Ford, Ernest Shackleton, Barack Obama, Robert Maxwell, JFK, Pope John XXIII, Margaret Thatcher, and Samuel Pepys. This book resonates with insights and searching questions on the nature of human leadership. It will be an invaluable guide to managers, consultants, and people everywhere.
Product Identifiers
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9781118567432
eBay Product ID (ePID)
141457666
Product Key Features
Number of Pages
322 Pages
Language
English
Publication Name
The I of Leadership: Strategies for Seeing, Being and Doing
Publication Year
2013
Subject
Management, Business
Type
Textbook
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
233 mm
Item Weight
594 g
Item Width
164 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Far Corner Europe Limited
Barbara Blake
19-20 Bourne Court
Southend Road
Woodford Green
Essex
IG8 8HD
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 307932304
Numer rejestracyjny (REGON):
- 10691061
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 10691061
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (83 757)
- a***a (340)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyPages look photocopied Out of focus ? Chinese fake Item took long time to come but within their unusual tmetable
- z***3 (1244)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyExcellent book
- l***l- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyItem was as described with super speedy delivery terrific ensure A*****