|Wystawione w kategorii:
Sprzedawca zakończył tę ofertę sprzedaży w dniu Pt, 17 maj o 20:13, ponieważ przedmiot nie był już dostępny.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

L Ron Hubbard Books Fundamentals of public relations Scientology Handbook 48 Pgs

Stan:
Dobry
Good condition. No markings or highlighting in pages.
Cena:
US $6,65
Około27,21 zł
Wysyłka:
US $4,13 (około 16,90 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: La Crescenta, California, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 21 cze a Pn, 24 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 196352196990

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Good condition. No markings or highlighting in pages.”
Signed
No
Book Series
Scientology Handbook Booklets
Ex Libris
No
Narrative Type
Nonfiction
Original Language
English
Intended Audience
Young Adults, Adults
Inscribed
No
Vintage
Yes
Personalize
No
Type
Booklet
Literary Movement
N/a
Era
1990s
Illustrator
N/a
Personalized
No
Features
-Means to communicate ideas and get them accepted., -Reach people and gain their support for projects and endeavors.
Country/Region of Manufacture
United States
ISBN
9780884049074
Book Title
Fundamentals of Public Relations
Item Length
9.2 in
Publisher
Bridge Publications, Incorporated
Publication Year
1994
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.1 in
Author
L. Ron Hubbard
Genre
Self-Help, Religion, Business & Economics
Topic
Scientology, Public Relations, Self-Management / General
Item Width
7.2 in
Item Weight
3.2 Oz
Number of Pages
48 Pages

O tym produkcie

Product Information

Fundamentals of Public Relations Public relations provides the means to communicate your ideas and get them accepted--a skill vitally necessary when dealing with new ideas. It is how to gain support for your projects and endeavors. Generally considered a method to gain publicity, public relations has previously been subjected to severe limitations. This was a field that lacked certain key elements necessary to its success. Now, because of important discoveries in Scientology, advances have made the entire activity significantly more useful and effective. L. Ron Hubbard's refinement of public relations not only makes it indispensable for any group or any individual, but removes the previously inherent limitations. Although the full technology is extensive, the basic principles covered here will be of immense value to anyone with a worthwhile purpose. * Are you upset at being passed over? * Do you have trouble getting others to recognize your contributions at work? * Is your business not as well-known as you'd like? For the solutions and answers to these situations, buy and read this booklet.

Product Identifiers

Publisher
Bridge Publications, Incorporated
ISBN-10
0884049078
ISBN-13
9780884049074
eBay Product ID (ePID)
99550400

Product Key Features

Book Title
Fundamentals of Public Relations
Author
L. Ron Hubbard
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Scientology, Public Relations, Self-Management / General
Publication Year
1994
Genre
Self-Help, Religion, Business & Economics
Number of Pages
48 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
0.1 in
Item Width
7.2 in
Item Weight
3.2 Oz

Additional Product Features

Age Range
15-Up
Grade from
Ninth Grade
Target Audience
Trade

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

LRH-Collection

LRH-Collection

99,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 779

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (309)

m***u (1361)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The seller to watch!! Best finds!!
j***w (3036)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+
r***r (54)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
***** Thanks very much for your immediate response and replacement of the lost item! It is really appreciated. Rating - fantastic service!