|Wystawione w kategorii:
Licytowanie zakończyło się w dniu N, 28 kwi o 05:11. Sprzedawca ponownie wystawił ten sam lub podobny przedmiot.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Denny's Story: How a Company in Crisis Resurrected Its Good Name by...

Tekst oryginalny
The Denny's Story : How a Company in Crisis Resurrected Its Good Name by...
Stan:
Bardzo dobry
Zakończona: 29-04-2024 05:11:10 CEST
Cena wywoławcza:
US $15,00
Około60,57 zł
Wysyłka:
US $4,13 (około 16,68 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Orlando, Florida, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 9 maj a Wt, 14 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 196357872631

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
ISBN
9780471369578
Book Title
Denny's Story : How a Company in Crisis Resurrected Its Good Name
Item Length
9.4in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2000
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Jim Adamson, Rosemary Bray Mcnatt, Robert Mcnatt
Genre
Business & Economics
Topic
Industries / Hospitality, Travel & Tourism, Management
Item Width
6.6in
Item Weight
17.4 Oz
Number of Pages
224 Pages

O tym produkcie

Product Information

Acclaim for the Denny's Story "Every organization can benefit from the insights and experiences reflected in this thought-provoking book. By honestly confronting the issue of racism in the context of American enterprise, Jim Adamson provides a responsible and convincing rationale for diversity and simply doing what's right for customers, shareholders, and employees." --Floyd Hall, Chairman, President, and CEO, Kmart Corporation "Any company struggling with being racially inclusive in their employment and business practices should read this book. If Denny's can come from the back of the pack to emerge as a national leader in diversity, any company determined to change its culture to embrace all Americans--regardless of who they are or where they came from--can do it. The Denny's experience proves it." --Rev. Willie T. Barrow, Co-chairperson, Rainbow-PUSH Coalition "It is encouraging to see the aggressive steps taken by Denny's to address and repair its relationship with the African-American and minority communities. The company's responsiveness should serve as a model for other companies faced with a similar challenge." --Hugh B. Price, President, National Urban League "This is a true-life account that reads like a modern, corporate Cinderella story. Told in a candid and compelling manner by one of America's leading corporate turnaround experts, Jim Adamson, it's the inside scoop on one of America's most notorious episodes. Many of us will enjoy this book, but it provides a most important lesson to consider for Wall Street insiders and Fortune 500 execs." --Richard Bela, Esq., former President and CEO Hispanic Association on Corporate Responsibility Jim Adamson and Advantica are donating their portion of the royalties from this book to Save the Children to support its U.S. programs, which benefit thousands of economically disadvantaged children and their families.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0471369578
ISBN-13
9780471369578
eBay Product ID (ePID)
181834

Product Key Features

Book Title
Denny's Story : How a Company in Crisis Resurrected Its Good Name
Author
Jim Adamson, Rosemary Bray Mcnatt, Robert Mcnatt
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Industries / Hospitality, Travel & Tourism, Management
Publication Year
2000
Genre
Business & Economics
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Length
9.4in
Item Height
0.9in
Item Width
6.6in
Item Weight
17.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Tx945.5.D43a33 2000
Reviews
"This is a true-life account that reads like a modern, corporate Cinderella story. Told in a candid and compelling manner by one of America's leading corporate turn-around experts, Jim Adamson, it's the inside scoop on one of America's most notorious episodes. Many of us will enjoy this book, but it provides a most important lesson to consider for Wall Street insiders and Fortune execs."(Ric Bela, Former President and CEO of the Hispanic Association on Corporate Responsibility)
Table of Content
Our Worst Hour.From Doughnuts to Diners.My Introduction to Denny's.Beginning Again.The Promises We Made.Leading the Way.Training Our Employees to Be the Best.Procurement: A Fair Share of the Business.Our Franchisees Take Us Forward.New People, New Directions.Celebrating Success.Index.
Copyright Date
2000
Lccn
99-047275
Dewey Decimal
338.7/616479573
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej