|Wystawione w kategorii:
Licytowanie zakończyło się w dniu Cz, 2 maj o 16:44. Sprzedawca ponownie wystawił ten sam lub podobny przedmiot.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Badania marketingowe: orientacja stosowana SPSS i Naresha Malhotry

Tekst oryginalny
Marketing Research : An Applied Orientation by SPSS and Naresh Malhotra...
Stan:
Do przyjęcia
Zakończona: 02-05-2024 16:44:33 CEST
Cena wywoławcza:
US $0,01
Około0,04 zł
Cena:
US $5,00
Około20,10 zł
Wysyłka:
US $5,61 (około 22,55 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Chicago, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 9 maj a Wt, 14 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 196363971414

Parametry przedmiotu

Stan
Do przyjęcia: Na książce widoczne są wyraźne ślady używania. Okładka lub oprawa może być uszkodzona, ...
Subject
Marketing
ISBN
9780136085430
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Marketing Research : an Applied Orientation
Item Height
1.5in
Author
Naresh Malhotra, SPSS
Item Length
11.1in
Publisher
Pearson Education
Item Width
8.6in
Item Weight
76 Oz
Number of Pages
944 Pages

O tym produkcie

Product Information

For undergraduate and graduate marketing research courses. Experience the Interaction Between Marketing Research and Marketing Decision-Making Marketing Research: An Applied Orientation takes a unique applied and managerial orientation that illustrates the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions. This text is comprehensive, practical, and presents balanced coverage of both qualitative and quantitative material. The S ixth Edition is even more current, contemporary, illustrative, and sensitive to user needs.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0136085431
ISBN-13
9780136085430
eBay Product ID (ePID)
71770179

Product Key Features

Author
Naresh Malhotra, SPSS
Publication Name
Marketing Research : an Applied Orientation
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
944 Pages

Dimensions

Item Length
11.1in
Item Height
1.5in
Item Width
8.6in
Item Weight
76 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.2.M29 2010
Edition Number
6
Table of Content
PART I: INTRODUCTION AND EARLY PHASES OF MARKETING RESEARCH Chapter 1 Introduction to Marketing Research Chapter 2 Defining the Marketing Research Problem and Developing an Approach PART II: RESEARCH DESIGN FORMULATION Chapter 3 Research Design Chapter 4 Exploratory Research Design: Secondary Data Chapter 5 Exploratory Research Design: Qualitative Research Chapter 6 Descriptive Research design: Survey and Observation Chapter 7 Causal Research Design: Experimentation Chapter 8 Measurement and Scaling: Fundamentals and Comparative Scaling Chapter 9 Measurement and Scaling: Noncomparative Scaling Techniques Chapter 10 Questionnaire and Form Design Chapter 11 Sampling: Design and Procedures Chapter 12 Sampling: Final and Initial Sample Size Determination PART III: DATA COLLECTION, PREPARATION, ANALYSIS AND REPORTING Chapter 13 Field Work Chapter 14 Data Preparation Chapter 15 Frequency Distribution, Cross-tabulation, and Hypothesis Testing Chapter 16 Analysis of Variance and Covariance Chapter 17 Correlation and Regression Chapter 18 Discriminant and Logit Analysis Chapter 19 Factor Analysis Chapter 20 Cluster Analysis Chapter 21 Multidimensional Scaling and Conjoint Analysis Chapter 22 Structural Equation Modeling and Path Analysis Chapter 23 Report Preparation and Presentation Chapter 24 International Marketing Research Running Case: Dell Comprehensive Critical Thinking Cases Data Analysis Cases with Real Data Comprehensive Cases with Real Data Comprehensive Harvard Business School Cases
Copyright Date
2010
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, Mathematical & Statistical Software, Marketing / Research
Lccn
2009-011023
Dewey Decimal
658.8/3
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

pakle2585

pakle2585

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 235
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (97)

g***h (385)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Fast shipping item as described thank you
k***b (306)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Great book, thanks
s***c (3597)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Item arrived safe/sound/as described. Thank you!