|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Wielki świat, mały ekran: rola telewizji w amerykańskim społeczeństwie

Tekst oryginalny
Big World, Small Screen: The Role of Television in American Society
Tekst oryginalny
by Zuckerman, Diana; Wilcox, Brian... | PB | Acceptable
Stan:
Do przyjęcia
Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $6,06
Około24,28 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 17 cze a Cz, 20 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 196375495631
Ostatnia aktualizacja: 12-06-2024 07:15:56 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Do przyjęcia
Na książce widoczne są wyraźne ślady używania. Okładka lub oprawa może być uszkodzona, ale książka jest nadal cała. Na marginesach możliwe są notatki oraz podkreślenia i zaznaczenia w tekście, ale nie brakuje stron ani niczego, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na czytelność lub zrozumiałość tekstu. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780803272637
Book Title
Big World, Small Screen : the Role of Television in American Society
Item Length
9.8 in
Publisher
University of Nebraska Press
Publication Year
1992
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.6 in
Author
Aletha C. Huston, Ed Donnerstein, Diana Zuckerman, Brian L. Wilcox, Halford Fairchild
Genre
Technology & Engineering, Psychology, Social Science, Performing Arts
Topic
Media Studies, Television / History & Criticism, General, Television & Video
Item Width
5.9 in
Item Weight
8.5 Oz
Number of Pages
196 Pages

O tym produkcie

Product Information

Big World, Small Screen assesses the influence of television on the lives of the most vulnerable and powerless in American society: children, ethnic and sexual minorities, and women. Many in these groups are addicted to television, although they are not the principal audiences sought by commercial TV distributors because they are not the most lucrative markets for advertisers. This important book illustrates the power of television in stereotyping the elderly, ethnic groups, gays and lesbians, and the institutionalized and, thus, in contributing to the self-image of many viewers. They go on to consider how television affects social interaction, intellectual functioning, emotional development, and attitudes (toward family life, sexuality, and mental and physical health, for example). They illustrate the medium's potential to teach and inform, to communicate across nations and cultures--and to induce violence, callousness, and amorality. Parents will be especially interested in what they say about television viewing and children. Finally, they offer suggestions for research and public policy with the aim of producing programming that will enrich the lives of citizens all across the spectrum. Nine psychologists, members of the Task Force on Television and Society appointed by the American Psychological Association, have collaborated on Big World, Small Screen .

Product Identifiers

Publisher
University of Nebraska Press
ISBN-10
0803272634
ISBN-13
9780803272637
eBay Product ID (ePID)
804309

Product Key Features

Book Title
Big World, Small Screen : the Role of Television in American Society
Author
Aletha C. Huston, Ed Donnerstein, Diana Zuckerman, Brian L. Wilcox, Halford Fairchild
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Media Studies, Television / History & Criticism, General, Television & Video
Publication Year
1992
Illustrator
Yes
Genre
Technology & Engineering, Psychology, Social Science, Performing Arts
Number of Pages
196 Pages

Dimensions

Item Length
9.8 in
Item Height
0.6 in
Item Width
5.9 in
Item Weight
8.5 Oz

Additional Product Features

Reviews
"A massive five-year . . . study of the effects of television on American society. It's a study worth more than a 45-second spot on the nightly news."- Colorado Springs Gazette Telegraph, "A massive five-year . . . study of the effects of television on American society. It''s a study worth more than a 45-second spot on the nightly news."- Colorado Springs Gazette Telegraph, ""Thought-provoking.""-- New Orleans Times-Picayune ""Comprehensive, well-researched.""-- Ottawa Citizen ""A massive five-year . . . study of the effects of television on American society. It's a study worth more than a 45-second spot on the nightly news.""-- Colorado Springs Gazette Telegraph, "A massive five-year . . . study of the effects of television on American society. It''s a study worth more than a 45-second spot on the nightly news."-Colorado Springs Gazette Telegraph
Copyright Date
1992
Target Audience
Trade
Lccn
91-013520
Dewey Decimal
306.85/0973
Dewey Edition
20

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 215 396)

q***q (1503)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks
q***q (1503)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Ok
r***r (2120)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Seller! Thanks! ☆☆☆☆☆