|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zaleta mediów społecznościowych: niezbędny podręcznik dla małych firm

Tekst oryginalny
The Social Media Advantage: An Essential Handbook for Small Business
Tekst oryginalny
by Berkley, Holly; Walter, Amanda | PB | Good
Stan:
Dobry
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $8,46
Około33,17 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 30 maj a Pn, 3 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 196390933100
Ostatnia aktualizacja: 24-05-2024 08:28:15 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781770401426
Publication Name
Social Media Advantage : an Essential Handbook for Small Business
Item Length
9.8in
Publisher
Self-Counsel Press, Incorporated
Series
101 for Small Business Ser.
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.3in
Author
Holly Berkley, Amanda Walter
Item Width
8.2in
Item Weight
11.4 Oz
Number of Pages
152 Pages

O tym produkcie

Product Information

Opening your own business can be a dream come true. As a dedicated small-business owner, you likely have a detailed business plan, expertise in your industry, and the determination to succeed. All you need now is an effective marketing strategy that won't break the bank. With all of the new media marketing options out there, where do you begin? Does your business need a company blog, Facebook account, Twitter feed, or all of the above? How do you communicate to your customers using this medium? How do you build online networks? How can you use all of this to your advantage? In this book, authors Berkley and Walter answer all of these questions and explain why social media is such an important tool for small businesses. The Social Media Advantage is a book that demonstrates you don't need to be a marketing guru to have a successful social media presence. This book is a how-to guide for small-business owners who may have no knowledge about social media, but are eager to learn how they can turn tweets into profits. Using case studies and examples, Berkley teaches readers how to: - Become familiar with social media networks such as Facebook, Twitter, LinkedIn, MySpace, blogs and more - Create and execute a social media plan Web/Social Networking - Maximize the benefits of social media and avoid the pitfalls - Maintain your online presence efficiently - Build up your list of friends and followers - Network to effectively expand your customer or client base - Maintain a professional voice for your business Unlike traditional forms of marketing, which may require a large budget, there is no financial cost to a social media campaign. You have nothing to lose and everything to gain. The Social Media Advantage gives you the knowledge, skills, and confidence to develop an effective social media to help make your business a success!

Product Identifiers

Publisher
Self-Counsel Press, Incorporated
ISBN-10
1770401423
ISBN-13
9781770401426
eBay Product ID (ePID)
117268173

Product Key Features

Author
Holly Berkley, Amanda Walter
Publication Name
Social Media Advantage : an Essential Handbook for Small Business
Format
Trade Paperback
Language
English
Series
101 for Small Business Ser.
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
152 Pages

Dimensions

Item Length
9.8in
Item Height
0.3in
Item Width
8.2in
Item Weight
11.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.1265
Table of Content
CONTENTSvi The Social Media Advantage: An essential handbook for small businessReaching Your Goals With Twitter 25Who's on Facebook? 26Getting to Know Generation Y(Your Future Employees/Clients/Vendors) 28Why Blog? 28Differentiate Your Social Strategies 313 Amplifying Your Communication Efforts 33Practice Patience When Starting YourSocial Media Campaign 35Participate Unselfishly 36Make the Most of Your Offline Assets 42How Often Should You Tweet, Post, Comment...' 45Consider the Benefit Social Media PlaysInto Your Google Ranking 46A Look At Amplification Strategies By Social Network 48Facebook 48LinkedIn 55Twitter 57YouTube 59Blogging 60Google+ 62Yelp 634 Engaging Your Most Valuable Asset:The Role Employees and CustomersPlay in Your Social Media Strategy 65Identifying Internal Social Media Collaborators 66Strength in Numbers 70Keep Marketing Goals in the Forefront 72Employee Training 74Choosing the Right Employees to Carry the Company Voice 76Recommended Employee Guidelines 77Contents vii5 Expert Positioning 81Investing in Multiple Thought Leadership RolesWithin Your Company 82Become a Part of the Conversation 83Building Your Fan Base 88Using a Blog for Expert Positioning 89Leverage Existing Thought Leaders' Blogs,to Promote Your Own Ideas 89Get Conversations Going on Your Own Blog 90Optimizing Your Blog for the Search Engines 91Promoting Your Blog post on Other Social Networks 92Self-promotion on Facebook and LinkedIn 93Ideas for Saving Time on Content Creation 956 Building and Nurturing Communities 99Key Benefits of Building an Online Community 101Building Your Own Social Networking Site 101Designating a Community Manager 103Online Communities Need Loyal Members 1077 Evaluation Strategies 117Defining the Health of Your Online Community 118Tracking Social Listening 119Google Analytics 121Measuring Search Engine Optimization 122Tracking Through URL Shorteners 123Facebook Insights 1238 The Future of Social Media 125Growth of Location-Based Social Networking 126The Reputation Economy is Coming 128The Critical Role of Influencers in YourSocial Media Strategy 129viii The Social Media Advantage: An essential handbook for small businessHow Social Media Will Impact Journalism 130Further Customization of Social Networks and Tools 130More Connected Buildings and Spaces in the Future 131Glossary 133About The Author 141
Copyright Date
2012
Topic
Customer Relations, Web / Social Media, E-Commerce / Internet Marketing
Dewey Decimal
658.8/72
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,6 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 194 158)

l***e (7921)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Nice item as described, shipped quickly and arrived sooner than expected in perfect condition. Good communication with the seller, too. An excellent transaction. Thank you very much!
l***e (7921)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Nice item as described, shipped quickly and arrived sooner than expected in perfect condition. Good communication with the seller, too. An excellent transaction. Thank you very much!
b***t (301)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Exactly as expected - very satisfied