|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing Management (International Students) By Philip R Kotler

Stan:
Dobry
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
Dostępne: 4
Cena:
AU $31,62
Około84,00 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 3 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 202447605943
Ostatnia aktualizacja: 03-05-2024 07:07:00 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Author
Philip T. Kotler
UPC
9780130156846
ISBN
9780130156846
EAN
9780130156846
Publication Year
1999
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Marketing Management: Millennium Edition: International Edition
Item Height
252mm
Publisher
Pearson Education (US)
Item Width
201mm
Subject
Management
Item Weight
1369g
Number of Pages
784 Pages

O tym produkcie

Product Information

This classic text, a worldwide bestseller, highlights the most recent trends and developments in global marketing. It emphasizes the importance of teamwork between marketing and all the other functions of the business; introduces new perspectives in successful strategic market planning; and presents additional company examples of creative, market-focused, and customer-driven action. A special focus on the 21st Century acknowledges the accelerating pace of change in the marketplace, and illustrates what leading companies are doing to meet the challenges of the new environment and the new millennium. For undergraduate/graduate courses in Marketing Management. *A millennium theme throughout shows how the World Wide Web and e-commerce are dramatically altering the marketing landscape: 21st Century sections in key chapters, along with 'Marketing for the Millennium' boxes, exercises, and margin notes. *Expanded Direct and On-line Marketing chapter: Includes revised coverage of electronic business; e-commerce; the on-line consumer; methods of conducting on-line marketing; and its advantages/disadvantages. *'Focus on Technology' exercises: Uses real organizations and real Internet Websites. *'You're the Marketer' exercises; Linked to the Marketing Plan Pro software. *Additional mini-case and in-text examples. *A managerial orientation. *An analytical approach. *A basic disciplines perspective - Includes: economics; behavioral science; management theory; and mathematics. *Draws on the rich findings of various scientific disciplines to provide students with fundamental concepts and tools. *Universal applications: e.g., products and services; consumer and business markets; profit and nonprofit organizations; domestic and foreign companies; and low- and high-tech industries. *Comprehensive and balanced coverage. *Covers all the topics an informed marketing manager needs to understand; and the major issues in strategic, tactical, and administrative marketing. *Global marketing emphasis.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education (US)
ISBN-13
9780130156846
eBay Product ID (ePID)
6032382386

Product Key Features

Author
Philip T. Kotler
Publication Name
Marketing Management: Millennium Edition: International Edition
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management
Publication Year
1999
Type
Textbook
Number of Pages
784 Pages

Dimensions

Item Height
252mm
Item Width
201mm
Item Weight
1369g

Additional Product Features

Title_Author
Philip T. Kotler
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 551 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (224 256)

a***r (218)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Seller!! Thank you very much!! A+++!!!
a***a (544)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fantastic condition and arrived safely. Thank you for your wonderful customer service.
g***n (9)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Just right