|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Branding with Brains: The Science of Getting Customers to Choose

Stan:
Dobry
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
Cena:
AU $17,30
Około45,19 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 204211045984
Ostatnia aktualizacja: 05-05-2024 15:21:35 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Book Title
Branding with Brains: The Science of Getting Customers to Choose
UPC
9780273719953
ISBN
9780273719953
EAN
9780273719953
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Branding with Brains: the Science of Getting Customers to Choose Your Company
Item Height
234mm
Author
Tjaco Walvis
Publisher
Pearson Education Limited
Item Width
156mm
Subject
Marketing, Business
Item Weight
498g
Number of Pages
264 Pages

O tym produkcie

Product Information

What has neuroscience got to do with branding? The link may not be immediately obvious, but the fact is, our brains select brands in much the same way that Google selects websites. So, just as web marketers play on Google's algorithm to make sure their site appears as high up the search list as possible, brand marketers should play on the brain's algorithm to make sure their brand is at the top of their customers' minds at the moment they choose which brand to buy. This ground-breaking new book brings the proven effects of hard science to the creative practice of branding. It shows you how to harness this powerful combination to your own advantage by helping you understand how customers' brains work when they choose brands. A strong brand cannot be build effectively without taking into account the laws of the brain - which, as this book shows, really exist and can be scientifically proven to work. Once you know this, you can apply the familiar branding laws of relevance, coherence and participation more precisely, more confidently and to much greater effect. This means your brand will have a much greater chance of being chosen by customers than your competitors' brands. Branding with Brainsshatters the conventional approach to branding, which is based on hunches and intuition, by uncovering the hard, scientific truth about why customers choose some brands over others. Insights into company stories, from Leica to Innocent Drinks, from Starbucks to Schipol International Airport, give you the fascinating truth about how the processes that go on in our brain affect our decisions to buy a particular product or service. All in all, this breathtakingly radical new book from Tjaco Walvis presents a daringly different, state of the art approach to brand strategy that will help you build powerful brands more efficiently, more effectively and more reliably than ever before. Branding really is all in the mind - and this book proves it!

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education Limited
ISBN-13
9780273719953
eBay Product ID (ePID)
95781155

Product Key Features

Author
Tjaco Walvis
Publication Name
Branding with Brains: the Science of Getting Customers to Choose Your Company
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
264 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
498g

Additional Product Features

Title_Author
Tjaco Walvis
Series Title
Financial Times Series
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 553 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (224 800)

u***k (963)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Smooth, easy transaction. Thank you!
u***k (963)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Smooth, easy transaction. Thank you!
a***b (607)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Exactly as described, great communication and speed of delivery, thanks!