Zdjęcie 1 z 9
Lean Six Sigma Service Excellence: A Guide to Green Belt Certifi.. Sent Tracked
Stan:
“This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in great condition”
Wysyłka:
AU $33,00 (około 86,23 zł) International Economy : tracked-no signature (11 to 35 business days). Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: , Australia
Dostawa:
Szacowana między Pn, 17 cze a Śr, 10 lip do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 100% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 204270789158
Ostatnia aktualizacja: 08-09-2023 10:17:32 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Bardzo dobry
- Uwagi sprzedawcy
- “This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in great condition”
- MPN
- black & white illustrations, black & whi
- Brand
- J. Ross Publishing
- Style
- ABIS_BOOK
- Color
- Green
- ISBN
- 9781604270068
- EAN
- 9781604270068
- Publication Year
- 2008
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Lean Six Sigma Service Excellence: a Guide to Green Belt Certification and Bottom Line Improvement
- Item Height
- 229mm
- Publisher
- J Ross Publishing
- Item Width
- 152mm
- Subject
- Management
- Number of Pages
- 312 Pages
O tym produkcie
Product Information
Over the past couple of decades, growth in the number of new service and not-for-profit organizations has out-paced manufacturing in the global economy. Six Sigma and Lean, two of the most successful initiatives for improving quality and productivity rooted in the manufacturing sector, are now needed by organizations in the non-manufacturing sectors of the economy. With the ever-growing demands of customers, ensuring quality and productivity in service organizations as a distinctive core competence is becoming essential to achieving a competitive advantage and maintaining customer loyalty for long-term survival. Current books on Lean Six Sigma for service or transactional organizations either require a significant technical background, or are rather conceptual in nature and lack the detail of the tools, how to use them, and the practical skill-building exercises needed to give readers the ability to actually implement Lean Six Sigma in their organizations. This book fills the void. Written for the typical business professional, Lean Six Sigma Service Excellence effectively translates the concepts of Lean Six Sigma from a manufacturing environment to a service delivery environment. It is a user friendly guide to successfully implementing Lean Six Sigma practices in non-manufacturing organizations. It is also an inexpensive path to Green Belt certification. Mr. Taylor provides an overview of the Lean Six Sigma concepts and step-by-step examples of how to apply each of the relevant tools in practical situations. Next, readers will work through several problems to exercise their new found understanding. This learning approach of application and exercise should be of particular interest to those interested in, but unable to afford the large expense of most Lean Six Sigma training courses. Dedicated to executives and managers of service and transactional organizations, Lean Six Sigma Service Excellence emphasizes how productivity can be used as a distinctive competence for achieving and maintaining competitive advantage in non-manufacturing environments.
Product Identifiers
Publisher
J Ross Publishing
ISBN-13
9781604270068
eBay Product ID (ePID)
96613688
Product Key Features
Publication Name
Lean Six Sigma Service Excellence: a Guide to Green Belt Certification and Bottom Line Improvement
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
312 Pages
Dimensions
Item Height
229mm
Item Width
152mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Da Hub Pty Ltd
Thomas Gascoigne
46 Union Street / 6199
2580 Goulburn, NSW
Australia
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 204270789158
Ostatnia aktualizacja: 08-09-2023 10:17:32 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
, Australia
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Afganistan, Anguilla, Białoruś, Boliwia, Botswana, Czad, Dżibuti, Ekwador, Gujana, Gwinea Bissau, Haiti, Jemen, Komory, Korea Północna, Libia, Madagaskar, Mongolia, Mołdawia, Republika Środkowoafrykańska, Reunion, Rosja, Rwanda, Salwador, Sierra Leone, Somalia, Surinam, Svalbard i Jan Mayen, Syria, Trynidad i Tobago, Tunezja, Wenezuela
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
AU $33,00 (około 86,23 zł) | Stany Zjednoczone | International Economy : tracked-no signature (11 to 35 business days) |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 204270789158
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 204270789158
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
60 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (63 059)
r***e (197)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Coded Product Doesn't Work In the USA
y***m (134)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good no problem at all!!!!
y***p (8)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived in perfect condition and faster than expected! Appreciated the nice note as well! Highly recommend! 10/10