|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Lean Six Sigma Service Excellence: A Guide to Green Belt Certifi.. Sent Tracked

Stan:
Bardzo dobry
This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in great condition
Cena:
AU $44,00
Około114,97 zł
Wysyłka:
AU $33,00 (około 86,23 zł) International Economy : tracked-no signature (11 to 35 business days). Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: , Australia
Dostawa:
Szacowana między Pn, 17 cze a Śr, 10 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 204270789158
Ostatnia aktualizacja: 08-09-2023 10:17:32 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in great condition”
MPN
black & white illustrations, black & whi
Brand
J. Ross Publishing
Style
ABIS_BOOK
Color
Green
ISBN
9781604270068
EAN
9781604270068
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Lean Six Sigma Service Excellence: a Guide to Green Belt Certification and Bottom Line Improvement
Item Height
229mm
Author
Gerald Taylor
Publisher
J Ross Publishing
Item Width
152mm
Subject
Management
Number of Pages
312 Pages

O tym produkcie

Product Information

Over the past couple of decades, growth in the number of new service and not-for-profit organizations has out-paced manufacturing in the global economy. Six Sigma and Lean, two of the most successful initiatives for improving quality and productivity rooted in the manufacturing sector, are now needed by organizations in the non-manufacturing sectors of the economy. With the ever-growing demands of customers, ensuring quality and productivity in service organizations as a distinctive core competence is becoming essential to achieving a competitive advantage and maintaining customer loyalty for long-term survival. Current books on Lean Six Sigma for service or transactional organizations either require a significant technical background, or are rather conceptual in nature and lack the detail of the tools, how to use them, and the practical skill-building exercises needed to give readers the ability to actually implement Lean Six Sigma in their organizations. This book fills the void. Written for the typical business professional, Lean Six Sigma Service Excellence effectively translates the concepts of Lean Six Sigma from a manufacturing environment to a service delivery environment. It is a user friendly guide to successfully implementing Lean Six Sigma practices in non-manufacturing organizations. It is also an inexpensive path to Green Belt certification. Mr. Taylor provides an overview of the Lean Six Sigma concepts and step-by-step examples of how to apply each of the relevant tools in practical situations. Next, readers will work through several problems to exercise their new found understanding. This learning approach of application and exercise should be of particular interest to those interested in, but unable to afford the large expense of most Lean Six Sigma training courses. Dedicated to executives and managers of service and transactional organizations, Lean Six Sigma Service Excellence emphasizes how productivity can be used as a distinctive competence for achieving and maintaining competitive advantage in non-manufacturing environments.

Product Identifiers

Publisher
J Ross Publishing
ISBN-13
9781604270068
eBay Product ID (ePID)
96613688

Product Key Features

Author
Gerald Taylor
Publication Name
Lean Six Sigma Service Excellence: a Guide to Green Belt Certification and Bottom Line Improvement
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
312 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm

Additional Product Features

Title_Author
Gerald Taylor
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Da Hub Pty Ltd
Thomas Gascoigne
46 Union Street / 6199
2580 Goulburn, NSW
Australia
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eliame.engiocsag@moht
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Da'Hub Australia

Da'Hub Australia

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 139 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (63 059)

r***e (197)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Coded Product Doesn't Work In the USA
y***m (134)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good no problem at all!!!!
y***p (8)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived in perfect condition and faster than expected! Appreciated the nice note as well! Highly recommend! 10/10