|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Information Masters: Secrets of the Customer Race By John McKean

Stan:
Dobry
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
Cena:
AU $18,95
Około49,65 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 204295523503
Ostatnia aktualizacja: 05-01-2024 19:21:40 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Book Title
Information Masters: Secrets of the Customer Race By John McKean
UPC
9780471988014
ISBN
9780471988014
EAN
9780471988014
Publication Year
1999
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Information Masters: Secrets of the Customer Race
Item Height
246mm
Author
John Mckean
Publisher
John Wiley & Sons Inc
Item Width
168mm
Subject
Management, Marketing
Item Weight
588g
Number of Pages
300 Pages

O tym produkcie

Product Information

. Less than five percent of the world's firms achieve the full potential of their customer relationship initiatives . The rest are caught in its paradox . The core message of Information Masters is simply that the frenzied race back to customers is being won by those who have developed a broad and deep customer information competency. The winners have accomplished this by balancing technology with investments in the predominantly non-technological determinants of customer information competency - people skills, processes, organization structure, culture, leadership, and information itself. You might think it's lack of technology that accounts for your inability to forge stronger, more rational and cohesive relationships with your customers, but John McKean's excellent study shows that technology is likely to be the least of your worries. Information competency is the result of the people you have in place, the processes they follow, the culture of your firm, and many things other than technology. Don't start your journey toward CRM without reading this book! Don Peppers, co-author, The One to One Fieldbook: The Complete Toolkit for Implementing a 1to1 Marketing Program (Doubleday, 1999) Managing customer relationships is too important to be left to the technologists to figure out. McKean has nailed it when he forces you to consider and evaluate the other 'stuff' - people, processes, and culture, and, by the way, the data itself is awfully important. John Peterson, AT&T Vice President, Database Marketing Gaining competitive advantage from information is not as much a technological challenge as it is about people, culture, and leadership. John illustrates and quantifies a better way to build an information advantage to serve both customers and shareholders. David Overton, Vice President, Merchandise Planning, Sears Getting closer to customers is a business imperative - but it's all too easy to become seduced by the latest technology promises and consultancy mantras. John McKean offers an invaluable insight into the real drivers of success which organizations serious about CRM must put in place. Robert Wyllie BA (Hons)APMI, Group Database Marketing, Scottish Widows The revolution in information technology is undermining many traditional business models and creating untold confusion. But in confusion lies opportunity. McKean shows how to see past the mesmerizing advances in computers and communications to create a coherent business strategy that draws on both technological and non-technological capabilities. Professor Erik Brynjolfsson, Director of the MIT Program on Electronic Commerce and Marketing, MIT Sloan School of Management One of the greatest business challenges is not the mastery of new technologies, but the creation of a culture able to keep pace and grasp the opportunities these technologies present. This is nowhere better illustrated than in John McKean's pursuit and exploration of that enigma, the profitable customer, through his book Information Masters. Trevor Dukes, Business Systems, W H Smith In the first decade of the new millennium, customer information competency will be understood as one of the great differentiators between 'great' and 'mediocre' organizations; John McKean's book identifies the characteristics of those organizations that possess customer information competency and he provides a roadmap for firms seeking to achieve it. For information-based organizations, reading this book will not only save needless expense, but it will help improve overall focus, marketing productivity, and profit. James Bauer, Vice President, National Consumer Services, Chase Manhattan Bank McKean's landmark book offers the best insights I've seen into our biggest challenges for building profitable customer relationships in the digital age . the non-technological ones. Glen Kaiser, Director of Marketing and Information Systems, AT&T WorldNet

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons Inc
ISBN-13
9780471988014
eBay Product ID (ePID)
95847737

Product Key Features

Author
John Mckean
Publication Name
Information Masters: Secrets of the Customer Race
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management, Marketing
Publication Year
1999
Type
Textbook
Number of Pages
300 Pages

Dimensions

Item Height
246mm
Item Width
168mm
Item Weight
588g

Additional Product Features

Title_Author
John Mckean
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 553 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (224 915)

e***e (72)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good
h***1 (196)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Had had a rough time in postage, package had been treated very poorly, which had damaged the corner of the book. It had definitely happened in postage.
4***2 (1571)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very fast. Would definitely buy from this seller again. Thanks. Sorry for slow feedback.