Zdjęcie 1 z 1
Brand Real: How Smart Companies Live Their Brand Promise and Ins
Stan:
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Wysyłka:
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,9% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 204326809016
Ostatnia aktualizacja: 05-05-2023 06:06:44 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- “Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
- Book Title
- Brand Real: How Smart Companies Live Their Brand Promise and Ins
- UPC
- 9780814416761
- ISBN
- 9780814416761
- EAN
- 9780814416761
- Publication Year
- 2012
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Brand Real: How Smart Companies Live Their Brand Promise and Inspire Fierce Customer Loyalty
- Item Height
- 93mm
- Publisher
- Amacom
- Item Width
- 63mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 1g
- Number of Pages
- 272 Pages
O tym produkcie
Product Information
Companies are forever being more creative in their branding strategies, building identities ranging from the warm-and-fuzzy to the ultra-cool and edgy. But it seems that many of these enterprises forgot that a brand, at its heart, is a promise to deliver. If the brand experience does not live up to that promise, customers will take their business elsewhere. Brand Real is a business strategy guide for making a brand's promise stand up at every customer touch point. Packed with proven, repeatable management practices, the book shows how to establish a clean brand architecture while avoiding the needless complexity that has tripped up many promising companies. Author Laurence Vincent presents cautionary tales of supposed brand superstars as well as instructive case studies of genuine brand giants like American Express, Apple, Cisco, Google, Qualcomm, Virgin, and others. Readers will learn how to connect the outward-facing elements of their brands-logos, advertising, imagery, communications-directly to the core elements of business strategy and forge a powerful and lasting connection with their customers.
Product Identifiers
Publisher
Amacom
ISBN-13
9780814416761
eBay Product ID (ePID)
113750359
Product Key Features
Publication Name
Brand Real: How Smart Companies Live Their Brand Promise and Inspire Fierce Customer Loyalty
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages
Dimensions
Item Height
93mm
Item Width
63mm
Item Weight
1g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 204326809016
Ostatnia aktualizacja: 05-05-2023 06:06:44 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie wysyła do: Stany Zjednoczone
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Afganistan, Argentyna, Austria, Brazylia, Chiny, Irlandia, Jemen, Kanada, Libia, Meksyk, Nauru, Niemcy, Południowa Afryka, Rosja, Somalia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Ukraina, Wielka Brytania
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 204326809016
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 204326809016
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (225 170)
i***a (508)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Wonderful book! Thank you for the fast delivery! Great seller! 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
9***h (1018)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great service and product. Thanks
8***m (109)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Well wrapped, delivered speedily, Many thanks