Zdjęcie 1 z 1
The Effective Use of Market Research: How to Drive and Focus Bet
Stan:
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Wysyłka:
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,8% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 204401469329
Ostatnia aktualizacja: 21-04-2024 05:16:11 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- “Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
- Book Title
- The Effective Use of Market Research: How to Drive and Focus Bet
- UPC
- 9780749442002
- ISBN
- 9780749442002
- EAN
- 9780749442002
- Publication Year
- 2004
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- The Effective Use of Market Research: How to Drive and Focus Better Business Decisions
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Kogan Page Ltd
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 378g
- Number of Pages
- 256 Pages
O tym produkcie
Product Information
More and more companies today are using market research techniques, not just to find new markets, products and customers, but also to improve management and marketing decision making and to monitor customer service. The Effective Use of Market Research looks at the circumstances in which market research is necessary, and explains what management can expect to gain from research and then analyses the type of business decisions that may be taken as a result. An organization that knows its customers and monitors its activity well, and also has a good understanding of the key research techniques it needs, is likely to develop more competitive sales, marketing and communications strategies. This latest edition of Effective Use of Market Research explains how to develop representative samples, data protection legislation and the professional ethics incorporated in the MRS Code of Conduct.
Product Identifiers
Publisher
Kogan Page Ltd
ISBN-13
9780749442002
eBay Product ID (ePID)
94705513
Product Key Features
Publication Name
The Effective Use of Market Research: How to Drive and Focus Better Business Decisions
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
378g
Additional Product Features
Series Title
Market Research in Practice
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 204401469329
Ostatnia aktualizacja: 21-04-2024 05:16:11 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie wysyła do: Stany Zjednoczone
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Afganistan, Argentyna, Austria, Brazylia, Chiny, Irlandia, Jemen, Kanada, Libia, Meksyk, Nauru, Niemcy, Południowa Afryka, Rosja, Somalia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Ukraina, Wielka Brytania
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 204401469329
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 204401469329
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (224 732)
h***a (554)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great postage
h***e (48)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Quick
a***d (438)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very happy, thank you!