Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing (Routledge

Stan:
Bardzo dobry
Cena:
GBP 114,27
Około583,77 zł
Ten przedmiot zostanie wysyłany w ramach Programu wysyłki międzynarodowej.
Obejmuje śledzenie przesyłki za granicę, uproszczoną odprawę celną i brak dodatkowych opłat przy dostawie. Dowiedz się więcej
Wysyłka:
GBP 24,98 (około 127,62 zł) Wysyłka przyspieszona do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay
Ta kwota zawiera podane przez sprzedawcę opłaty za wysyłkę na terenie kraju oraz obowiązujące opłaty za wysyłkę za granicę, opłaty za obsługę i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Altrincham, Cheshire, Wielka Brytania
Opłaty importowe: 
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Ta kwota zawiera obowiązujące opłaty celne, podatki, prowizje za pośrednictwo i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
Dostawa:
Szacowana między Pn, 1 lip a Wt, 9 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     
Opłaty za wysyłkę za granicę i opłaty importowe płacisz firmie Pitney Bowes Inc. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o Programie wysyłki międzynarodowej na eBay

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 224206828706
Ostatnia aktualizacja: 05-05-2024 21:24:25 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Book Title
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and
ISBN
0367196786
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing
Item Height
246mm
Author
Saurabh Kumar Dixit
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
174mm
Subject
Business
Item Weight
1234g
Number of Pages
618 Pages

O tym produkcie

Product Information

The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing offers a comprehensive and thorough inquiry into both customary and emergent issues of tourism experience and co-creation. Drawing together contributions from 83 authors from 28 countries with varied backgrounds and interdisciplinary interests, the handbook highlights multiple representations and interpretations of the theme. It also integrates a selection of illustrative global case studies to effectively present its chapter contents. Tourism experience drives the contemporary tourist's behavior as they travel in pursuit of experiencing unique and unusual destinations and activities. Creating a memorable and enduring experience is therefore a prerequisite for the all tourism business organizations irrespective of the nature of their products or services. This handbook focuses on conceptualizing, designing, staging, managing and marketing paradigms of tourism experiences from both supply and demand perspectives. It sheds substantial light on the contemporary theories, practices and future developments in the arena of experiential tourism management and marketing. Encompassing the latest thinking and research themes, this will be an essential reference for upper-level students, researchers, academics and industry practitioners of hospitality as well as those of tourism, gastronomy, management, marketing, consumer behavior, cultural studies, development studies and international business, encouraging dialogue across disciplinary boundaries.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780367196783
eBay Product ID (ePID)
24046559518

Product Key Features

Author
Saurabh Kumar Dixit
Publication Name
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
618 Pages

Dimensions

Item Height
246mm
Item Width
174mm
Item Weight
1234g

Additional Product Features

Series Title
Routledge International Handbooks
Editor
Saurabh Kumar Dixit
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Big Thinking Online Ltd
41 Craven Road
Altrincham, Broadheath
Cheshire
WA14 5HJ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT31440581610
Numer VAT (NIP):
  • GB 104569619
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 07448886
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 07448886
Perkology Books

Perkology Books

99,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 16 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (4 360)

i***h (294)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Not used yet
h***a (1114)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
excellent
s***c (470)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks