Zdjęcie 1 z 1
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing (Routledge
Stan:
Wysyłka:
GBP 24,98 (około 127,62 zł) Wysyłka przyspieszona do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Altrincham, Cheshire, Wielka Brytania
Opłaty importowe:
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Dostawa:
Szacowana między Pn, 1 lip a Wt, 9 lip do 43230
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 224206828706
Ostatnia aktualizacja: 05-05-2024 21:24:25 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and
- ISBN
- 0367196786
- Publication Year
- 2020
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing
- Item Height
- 246mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 174mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 1234g
- Number of Pages
- 618 Pages
O tym produkcie
Product Information
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing offers a comprehensive and thorough inquiry into both customary and emergent issues of tourism experience and co-creation. Drawing together contributions from 83 authors from 28 countries with varied backgrounds and interdisciplinary interests, the handbook highlights multiple representations and interpretations of the theme. It also integrates a selection of illustrative global case studies to effectively present its chapter contents. Tourism experience drives the contemporary tourist's behavior as they travel in pursuit of experiencing unique and unusual destinations and activities. Creating a memorable and enduring experience is therefore a prerequisite for the all tourism business organizations irrespective of the nature of their products or services. This handbook focuses on conceptualizing, designing, staging, managing and marketing paradigms of tourism experiences from both supply and demand perspectives. It sheds substantial light on the contemporary theories, practices and future developments in the arena of experiential tourism management and marketing. Encompassing the latest thinking and research themes, this will be an essential reference for upper-level students, researchers, academics and industry practitioners of hospitality as well as those of tourism, gastronomy, management, marketing, consumer behavior, cultural studies, development studies and international business, encouraging dialogue across disciplinary boundaries.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780367196783
eBay Product ID (ePID)
24046559518
Product Key Features
Publication Name
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
618 Pages
Dimensions
Item Height
246mm
Item Width
174mm
Item Weight
1234g
Additional Product Features
Series Title
Routledge International Handbooks
Editor
Saurabh Kumar Dixit
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Big Thinking Online Ltd
41 Craven Road
Altrincham, Broadheath
Cheshire
WA14 5HJ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 104569619
Numer rejestracyjny (REGON):
- 07448886
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 07448886
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 224206828706
Ostatnia aktualizacja: 05-05-2024 21:24:25 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Altrincham, Cheshire, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Skrytka pocztowa, Afganistan, Jemen, Libia, Nauru, Rosja, Somalia
Wysyłka i obsługa | Opłaty importowe | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
GBP 24,98 (około 127,62 zł) | Zobacz opłaty importowe podczas realizacji transakcji | Stany Zjednoczone | Wysyłka przyspieszona (International Priority Shipping) | Szacowana między Pn, 1 lip a Wt, 9 lip do 43230 |
Podatki |
---|
Wyświetlone ceny zawierają podatek VAT. Ostateczna kwota może być inna w zależności od adresu dostawy. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o podatku VAT. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 224206828706
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 224206828706
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (4 360)
i***h (294)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Not used yet
h***a (1114)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
excellent
s***c (470)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks