Zdjęcie 1 z 3
Engaging Learning: Projektowanie gier symulacyjnych e-learningowych (Quinn, 2005)–
Stan:
Wysyłka:
Znajduje się w: Normal, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 7 maj a Śr, 8 maj do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 100% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 224539599919
Ostatnia aktualizacja: 22-01-2024 03:07:54 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Engaging Learning
- Narrative Type
- Nonfiction
- Country/Region of Manufacture
- United States
- Topic
- Instructional Design, Simulation, Simulation Games, e-learning, Games
- ISBN
- 9780787975227
- Publication Year
- 2005
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Engaging Learning : Designing E-Learning Simulation Games
- Item Height
- 0.9in
- Item Length
- 9.5in
- Publisher
- Wiley & Sons, Incorporated, John
- Item Width
- 7.2in
- Item Weight
- 22.8 Oz
- Number of Pages
- 240 Pages
O tym produkcie
Product Information
Learning is at its best when it is goal-oriented, contextual, interesting, challenging, and interactive. These same winning characteristics also define the best computer games, which suggests that the most effective learning experiences are also engaging. Learning can and should be hard fun The challenge is to get in touch with what it takes to design learning experiences that will excite your audience. Engaging Learning offers a much-needed guide for training professionals who want to create learning programs that are both effective and engaging. Clark N. Quinn Learning, a system designer, presents a unique framework for systematically aligning the key elements of learning and engagement with a proven design process for e-learning games. This nuts-and-bolts guide, which is both research-based and grounded in experience, offers the tools needed to transform learning experiences from humdrum to fun.
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0787975222
ISBN-13
9780787975227
eBay Product ID (ePID)
44399790
Product Key Features
Publication Name
Engaging Learning : Designing E-Learning Simulation Games
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2005
Type
Textbook
Number of Pages
240 Pages
Dimensions
Item Length
9.5in
Item Height
0.9in
Item Width
7.2in
Item Weight
22.8 Oz
Additional Product Features
Lc Classification Number
Lb1029.S53.Q85 2005
Reviews
Quinn presents an enhanced instructional design model that is grounded in the concepts of cognitive apprenticeship, situated learning, constructivism, and the Zone of Proximal Development. ( The Journal of Continuing Higher Ed , 06/08)
Table of Content
Foreword xv Preface xix Acknowledgments xxiii Introduction 1 Audience 1 Product Description 2 Related Products 2 Explanation of Model or Theory 2 Glossary of Key Terms 3 Facilitator's Guidelines 4 PART A Setting the Stage Chapter 1: Games? Really? 9 Engaging Experiences 11 Why Engagement? 13 The Learning-Doing Continuum 15 The Payoff 17 Road Map 18 Chapter 2: Learning Basics 23 Instructional Design 24 Cognitive Enhancements 29 A Convergent Model 33 Summary 37 Chapter 3: Experience Basics 39 Engagement 40 Sources 43 Synthesis 48 Summary 49 PART B A Play in Three Acts Chapter 4: Engagement-Education Synergy 53 Implications 55 Summary 64 Case Study 1: "Quest for Independence" 64 Chapter 5: Trajectory 75 Level 1: Mini-Scenarios 77 Case Study 2: "Media Speak" 80 Level 2: Linked Scenarios 87 Case Study 3: Project Management Overview, Phase 1 89 Level 3: Contingent Scenarios 95 Case Study 4: Vehicle Selling 96 Level 4: The Full Monty 102 Case Study 5: Drug Therapy Demo 107 Trade-offs 112 Chapter 6: A Design Process 113 Design Basics 114 Design Stages 116 Instructional Design 123 Engagement Perspective 125 Engaged Design: Creating Meaningful Practice 128 Engaged Design: The Process 132 Summary 153 Summary Checklist 153 PART C Set Design and Afterthoughts Chapter 7: Pragmatics 157 Budget 157 Production 159 Prototyping Tools 160 Media 162 Writing 165 Humor 166 Cartoons and Comics 166 Culture 167 Gender 169 Age and Development 169 Evaluation 170 Multiplayer Games 171 Nonelectronic Games and Electronic Interactions 172 Technology Environments 173 Teams and Talent 175 Chapter 8: Future Issues 179 Affect 179 Learning Objects 180 Going Mobile 182 Personalization 183 Meta-Learning 184 New Input and Output Technologies 185 Design Magic 186 Chapter 9: Conclusion 187 Where We've Been 188 Just Do It 189 When to Do It 191 Where to Go for Further Information 192 Tally Ho! 194 Bibliography 195 Index 201 About the Author 209
Copyright Date
2005
Topic
Human Resources & Personnel Management, Learning Styles
Lccn
2005-001852
Dewey Decimal
371.39/7
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Education, Business & Economics
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 224539599919
Ostatnia aktualizacja: 22-01-2024 03:07:54 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Normal, Illinois, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Bangladesz, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Fidżi, Filipiny, Finlandia, Francja, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Gruzja, Gujana, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Hiszpania, Holandia, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irlandia, Islandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Kanada, Katar, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Kongo, Korea Południowa, Kostaryka, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Mauretania, Mauritius, Meksyk, Monako, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Nauru, Nepal, Niemcy, Niger, Nigeria, Nikaragua, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polska, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Rumunia, Rwanda, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent i Grenadyny, Salwador, Samoa Zachodnie, San Marino, Senegal, Serbia, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Sri Lanka, Stany Zjednoczone, Surinam, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Uganda, Urugwaj, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wielka Brytania, Wietnam, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Salomona, Węgry, Włochy, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa
Wykluczenia:
Barbados, Gujana Francuska, Gwadelupa, Libia, Martynika, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Reunion, Rosja, Ukraina, Wenezuela
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Stany Zjednoczone | Wysyłka ekonomiczna (USPS Media MailTM) | Szacowana między Wt, 7 maj a Śr, 8 maj do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 224539599919
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 224539599919
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej
Opinie sprzedawców (184)
e***r (213)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As expected and in a timely manner. Can't complain!
t***u (309)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
The book arrived promptly and packages safely. I would have liked to have seen a note of minor shelf wear in the listing but I can tell it is the exact book in the photos and can tell it has not been read or handled much. All-in-all I am pleased and was a fair deal. Thank you!
g***o (406)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Great books!