|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Engaging Learning: Projektowanie gier symulacyjnych e-learningowych (Quinn, 2005)

Tekst oryginalny
Engaging Learning : Designing e-Learning Simulation Games (Quinn, 2005)
Stan:
Nowy
Cena:
US $17,99
Około72,30 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Normal, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 7 maj a Śr, 8 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 224539599919
Ostatnia aktualizacja: 22-01-2024 03:07:54 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Engaging Learning
Narrative Type
Nonfiction
Country/Region of Manufacture
United States
Topic
Instructional Design, Simulation, Simulation Games, e-learning, Games
ISBN
9780787975227
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Engaging Learning : Designing E-Learning Simulation Games
Item Height
0.9in
Author
Clark N. Quinn
Item Length
9.5in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Width
7.2in
Item Weight
22.8 Oz
Number of Pages
240 Pages

O tym produkcie

Product Information

Learning is at its best when it is goal-oriented, contextual, interesting, challenging, and interactive. These same winning characteristics also define the best computer games, which suggests that the most effective learning experiences are also engaging. Learning can and should be hard fun The challenge is to get in touch with what it takes to design learning experiences that will excite your audience. Engaging Learning offers a much-needed guide for training professionals who want to create learning programs that are both effective and engaging. Clark N. Quinn Learning, a system designer, presents a unique framework for systematically aligning the key elements of learning and engagement with a proven design process for e-learning games. This nuts-and-bolts guide, which is both research-based and grounded in experience, offers the tools needed to transform learning experiences from humdrum to fun.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0787975222
ISBN-13
9780787975227
eBay Product ID (ePID)
44399790

Product Key Features

Author
Clark N. Quinn
Publication Name
Engaging Learning : Designing E-Learning Simulation Games
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2005
Type
Textbook
Number of Pages
240 Pages

Dimensions

Item Length
9.5in
Item Height
0.9in
Item Width
7.2in
Item Weight
22.8 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1029.S53.Q85 2005
Reviews
Quinn presents an enhanced instructional design model that is grounded in the concepts of cognitive apprenticeship, situated learning, constructivism, and the Zone of Proximal Development. ( The Journal of Continuing Higher Ed , 06/08)
Table of Content
Foreword xv Preface xix Acknowledgments xxiii Introduction 1 Audience 1 Product Description 2 Related Products 2 Explanation of Model or Theory 2 Glossary of Key Terms 3 Facilitator's Guidelines 4 PART A Setting the Stage Chapter 1: Games? Really? 9 Engaging Experiences 11 Why Engagement? 13 The Learning-Doing Continuum 15 The Payoff 17 Road Map 18 Chapter 2: Learning Basics 23 Instructional Design 24 Cognitive Enhancements 29 A Convergent Model 33 Summary 37 Chapter 3: Experience Basics 39 Engagement 40 Sources 43 Synthesis 48 Summary 49 PART B A Play in Three Acts Chapter 4: Engagement-Education Synergy 53 Implications 55 Summary 64 Case Study 1: "Quest for Independence" 64 Chapter 5: Trajectory 75 Level 1: Mini-Scenarios 77 Case Study 2: "Media Speak" 80 Level 2: Linked Scenarios 87 Case Study 3: Project Management Overview, Phase 1 89 Level 3: Contingent Scenarios 95 Case Study 4: Vehicle Selling 96 Level 4: The Full Monty 102 Case Study 5: Drug Therapy Demo 107 Trade-offs 112 Chapter 6: A Design Process 113 Design Basics 114 Design Stages 116 Instructional Design 123 Engagement Perspective 125 Engaged Design: Creating Meaningful Practice 128 Engaged Design: The Process 132 Summary 153 Summary Checklist 153 PART C Set Design and Afterthoughts Chapter 7: Pragmatics 157 Budget 157 Production 159 Prototyping Tools 160 Media 162 Writing 165 Humor 166 Cartoons and Comics 166 Culture 167 Gender 169 Age and Development 169 Evaluation 170 Multiplayer Games 171 Nonelectronic Games and Electronic Interactions 172 Technology Environments 173 Teams and Talent 175 Chapter 8: Future Issues 179 Affect 179 Learning Objects 180 Going Mobile 182 Personalization 183 Meta-Learning 184 New Input and Output Technologies 185 Design Magic 186 Chapter 9: Conclusion 187 Where We've Been 188 Just Do It 189 When to Do It 191 Where to Go for Further Information 192 Tally Ho! 194 Bibliography 195 Index 201 About the Author 209
Copyright Date
2005
Topic
Human Resources & Personnel Management, Learning Styles
Lccn
2005-001852
Dewey Decimal
371.39/7
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Education, Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Reading Books & Sending Postcards

Reading Books & Sending Postcards

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 647

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (184)

e***r (213)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As expected and in a timely manner. Can't complain!
t***u (309)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
The book arrived promptly and packages safely. I would have liked to have seen a note of minor shelf wear in the listing but I can tell it is the exact book in the photos and can tell it has not been read or handled much. All-in-all I am pleased and was a fair deal. Thank you!
g***o (406)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Great books!