|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Telewizja i kultura amerykańska Jasona Mittella (2009, Trade Oprawa miękka)

Tekst oryginalny
Television and American Culture by Jason Mittell (2009, Trade Paperback)
Stan:
Dobry
Cena:
US $15,00
Około59,37 zł
Wysyłka:
US $8,00 (około 31,66 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Addison, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 3 cze a Pt, 7 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 225953764969

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
ISBN
9780195306675
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Television and American Culture
Item Height
0.9in
Author
Jason Mittell
Item Length
6in
Publisher
Oxford University Press, Incorporated
Item Width
9.1in
Item Weight
28.1 Oz
Number of Pages
320 Pages

O tym produkcie

Product Information

To understand American popular culture, we need to come to grips with the enormous role that television has played in shaping that culture over the past sixty years. In this timely and provocative book, Jason Mittell provides students with a uniquely thorough look at the medium of television. Exploring television at once as a technological medium, an economic system, a facet of democracy, and a part of everyday life, this landmark text uses numerous sidebars and case studies to demonstrate the past, immediate, and far-reaching effects of American culture on television--and television's influence on American culture. Arranged topically, the book provides a broad historical overview of television while also honing in on such finer points as the formal attributes of its various genres and its role in gender and racial identity formation. Replete with examples, this pedagogically rich text includes many end-of-chapter case studies and narratives with suggestions for further reading--and, appropriately, viewing. Illustrations and photographs--primarily DVD grabs--contextualize historical footage and older television programs that may not be familiar to younger students. A multi-disciplinary approach to American television, Television and American Culture is ideal for an array of intermediate undergraduate- and beginning graduate-level courses, including: * Television Criticism * Television & American Culture * Television & Society * Introduction to Media Studies * American Popular Culture * Radio & TV * History of Mass Communication * Broadcasting & Broadcast Programming For more information about this book, including updates, corrections, links, videos, and teaching resources, visit the companion website at http: //tvamericanculture.net.

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press, Incorporated
ISBN-10
0195306678
ISBN-13
9780195306675
eBay Product ID (ePID)
71706820

Product Key Features

Author
Jason Mittell
Publication Name
Television and American Culture
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
320 Pages

Dimensions

Item Length
6in
Item Height
0.9in
Item Width
9.1in
Item Weight
28.1 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Pn1992.6m58 2009
Reviews
"A terrific introduction to the study of television, this textbook masterfully integrates a look at American television's industrial practices, its genres and narrative strategies, and its cultural roles. Professors will find this textbook comprehensive and well-organized, while students will find it engaging and provocative."--Ethan Thompson, Texas A&M University, Corpus Christi"Mittell brings much needed energy to television studies--a well-rounded treatment of television as culture, industry, form, production, and technology."--Anandam Kavoori, University of Georgia, "A terrific introduction to the study of television, this textbook masterfully integrates a look at American television's industrial practices, its genres and narrative strategies, and its cultural roles. Professors will find this textbook comprehensive and well-organized, while students will find it engaging and provocative."--Ethan Thompson, Texas A&M University, Corpus Christi "Mittell brings much needed energy to television studies--a well-rounded treatment of television as culture, industry, form, production, and technology."--Anandam Kavoori, University of Georgia, "A terrific introduction to the study of television, this textbook masterfully integrates a look at American television's industrial practices, its genres and narrative strategies, and its cultural roles. Professors will find this textbook comprehensive and well-organized, while students will find it engaging and provocative."--Ethan Thompson,Texas A&M University, Corpus Christi "Mittell brings much needed energy to television studies--a well-rounded treatment of television as culture, industry, form, production, and technology."--Anandam Kavoori,University of Georgia
Table of Content
Introduction: Why Television?SECTION 1: TELEVISION INSTITUTIONS1. Exchanging Programming2. Exchanging Audiences3. Serving the Public Interest4. Televised CitizenshipSECTION 2: TELEVISION MEANINGS5. Making Meanings6. Telling Television Stories7. Screening America8. Representing IdentitySECTION 3: TELEVISION PRACTICES9. Viewing Television10. Television for Children11. Television's Transforming TechnologiesConclusion: American Television in a Global Context
Copyright Date
2009
Topic
Political Process / Media & Internet, Media Studies, Television / History & Criticism, Television / General
Lccn
2008-033828
Dewey Decimal
302.23/450973
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Social Science, Performing Arts, Political Science

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

J Rare Goods

J Rare Goods

96,6% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 4,7 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.6
Przystępny koszt wysyłki
4.5
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (2 031)

e***r (320)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Work out problem, fair and balance. Thanks
j***3 (278)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Seller fast shipping A+++++++
s***i (182)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good deal fasts shipping, thank you