|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Podręcznik projektowania i analizy 4. edycja. - Klapka, Wickens. Comp guide on method/stats

Tekst oryginalny
Design & Analysis Handbook 4th Ed. - Keppel, Wickens. Comp guide on method/stats
Stan:
Dobry
Cena:
US $19,99
Około78,86 zł
Wysyłka:
US $5,61 (około 22,13 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Grand Rapids, Michigan, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 28 maj a Cz, 30 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 226036779242

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Personalised
No
Country/Region of Manufacture
United States
Subject
Design
ISBN
9780135159415
Publication Name
Design and Analysis : a Researcher's Handbook
Item Length
9.4in
Publisher
Prentice Hall PTR
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.2in
Author
Geoffrey Keppel, Thomas D. Wickens
Features
Revised
Item Width
7.1in
Item Weight
31 Oz
Number of Pages
624 Pages

O tym produkcie

Product Information

The fourth edition of Design and Analysis continues to offer a readily accessible introduction to the designed experiment in research and the statistical analysis of the data from such experiments. Unique because it emphasizes the use of analytical procedures, this book is appropriate for all as it requires knowledge of only the most fundamental mathematical skills and little or no formal statistical background. Topics include: single- and two-factor designs with independent groups of subjects; corresponding designs with multiple observations; analysis of designs with unequal sample sizes; analysis of covariance; designs with three factors, including all combinations of between-subjects and within-subject factors; random factors and statistical generalization; and nested factors. This book lives up to its name as a handbook, because of its usefulness as a source and guide to researchers who require assistance in both planning a study and analyzing its results.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0135159415
ISBN-13
9780135159415
eBay Product ID (ePID)
4415440

Product Key Features

Author
Geoffrey Keppel, Thomas D. Wickens
Publication Name
Design and Analysis : a Researcher's Handbook
Format
Hardcover
Language
English
Features
Revised
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
624 Pages

Dimensions

Item Length
9.4in
Item Height
1.2in
Item Width
7.1in
Item Weight
31 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Ha29
Edition Description
Revised Edition
Edition Number
4
Table of Content
I. INTRODUCTION. 1. Experimental Design. II. SINGLE FACTOR EXPERIMENTS. 2. Sources of Variability and Sums of Squares. 3. Variance Estimates and F Ratio. 4. Analytical Comparisons Among Means. 5. Analysis of Trend. 6. Simultaneous Comparisons. 7. The Linear Model and Its Assumptions. 8. Effect Size and Power. 9. Using Statistical Software. III. FACTORIAL EXPERIMENTS WITH TWO FACTORS. 10. Introduction to the Factorial Design. 11. The Principal Two-Factor Effects. 12. Main Effects and Simple Effects. 13. The Analysis of Interaction Components. IV. NONORTHOGONALITY AND THE GENERAL LINEAR MODEL. 14. General Linear Model. 15. The Analysis of Covariance. V. WITHIN-SUBJECT DESIGNS. 16. The Single-Factor Within-Subject Design. 17. Further Within-Subject Topics. 18. The Two-Factor Within-Subject Design. 19. The Mixed Design: Overall Analysis. 20. The Mixed Design: Analytical Analyses. VI. HIGHER FACTORIAL DESIGNS AND OTHER EXTENSIONS. 21. The Overall Three-Factor Design. 22. The Three-Way Analytical Analysis. 23. Within-Subject and Mixed Designs. 24. Random Factors and Generalization. 25. Nested Factors. 26. Higher-Order Designs. Appendix A: Statistical Tables.
Copyright Date
2004
Target Audience
College Audience
Topic
Probability & Statistics / General, General, Research, Statistics
Lccn
2003-064774
Dewey Decimal
300/.1/82
Dewey Edition
18
Illustrated
Yes
Genre
Psychology, Mathematics, Social Science

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Great Lakes Girl

Great Lakes Girl

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 5,9 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 211)

v***0 (93)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Beautiful. My wife is going to love it! Thanks
7***9 (443)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Love it! Fast shipping. Thanks.
t***e (1455)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Beautiful shirt! Great price, quick ship. Happy!