Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

MEDIA, MONARCHY AND POWER: THE POSTMODERN CULTURE IN By Neil Blain & Hugh VG

Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
ZUBER
  • (247602)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $25,49
Około97,50 zł
Stan:
Bardzo dobry
Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: US, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 26 wrz a Pn, 30 wrz do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 226086150085
Ostatnia aktualizacja: 15-09-2024 15:43:09 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ...
ISBN-10
1841500437
Book Title
Media, Monarchy and Power: the Postmodern Culture in Europe
ISBN
9781841500430
Subject Area
Social Science, History
Publication Name
Media, Monarchy and Power
Publisher
Intellect, The Limited
Item Length
0.9 in
Subject
Civilization, Media Studies
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.1 in
Author
Hugh O'donnell, Neil Blain
Item Weight
0 Oz
Item Width
0.7 in
Number of Pages
192 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Intellect, The Limited
ISBN-10
1841500437
ISBN-13
9781841500430
eBay Product ID (ePID)
1995864

Product Key Features

Number of Pages
192 Pages
Publication Name
Media, Monarchy and Power
Language
English
Subject
Civilization, Media Studies
Publication Year
2008
Type
Textbook
Author
Hugh O'donnell, Neil Blain
Subject Area
Social Science, History
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.1 in
Item Weight
0 Oz
Item Length
0.9 in
Item Width
0.7 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2004-269379
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
305.5222094
Synopsis
Historically underpinned, this study focuses especially on the period from the 1980s onward and looking forward into the new century. The authors begin their analysis with the phenomenon of the British Royal Family and their relationship with contemporary Britain through the media. This then extends into a comparative analysis of monarchy across Eurpoe, in its relation to political culture, including the republican tradition. The book also uses the concept of 'para-royals' such as the Perons, Kennedys, Clintons and now in Britain, the Blairs. It analyzes the nature of republican symbology as incorporated in media rituals and representations to try to define key differences within the category of the 'modern' in contemporary Europe., Is obsession with the Royal Family in Britain a fact of culture or an illusion of media culture? What interest do the European media display in their royal families? Does twenty-first century monarchy remain a political and ideological force - or is it just an economic commodity? Media, Monarchy and Power provides a radical insight into the cultural and political functioning of royalty in five countries. Blain and O'Donnell examine the bonds between monarchies and their 'subjects' or 'citizens', and the relationships between royal families, the media, and nation-states. Numerous case-studies from press and television in Europe and the UK support a theoretical account of the operation of monarchy and royalty in the media. Central to the concerns of Media, Monarchy and Power are the complex relationship between Britain and Europe and the limits of British political modernization., Is obsession with the Royal Family in Britain a fact of culture or an illusion of media culture? What interest do the European media display in their royal families? Does twenty-first century monarchy remain a political and ideological force or is it just an economic commodity?
LC Classification Number
GN492.7

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.erotsrebuz@selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ZUBER

ZUBER

98% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 886 tys.
Dołączył: paź 1998

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (272 620)