|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

COLLATERAL DAMAGED: THE MARKETING OF CONSUMER DEBT TO By Charles R. Geisst Mint

~ MINT Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
Stan:
Jak nowa
Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $24,49
Około96,00 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: US, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 24 maj a Cz, 30 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 226095346684
Ostatnia aktualizacja: 20-05-2024 04:58:17 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa
Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Okładka nie nosi widocznych śladów używania. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ...
ISBN-10
1576603253
Publication Name
Bloomberg Press
Type
Hardcover
ISBN
9781576603253
Book Title
Collateral Damaged : the Marketing of Consumer Debt to America
Item Length
9.3in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2009
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Charles R. Geisst
Genre
Business & Economics
Topic
Personal Finance / Money Management, Finance / General, Investments & Securities / General
Item Width
6.3in
Item Weight
23.1 Oz
Number of Pages
288 Pages

O tym produkcie

Product Information

Sometime in the 1970s and 1980s, the use of credit cards, which had begun as a convenience, began to grow into an addiction. Collateral Damaged: The Marketing of Consumer Debt to America explains how a nation of savers became a nation of consumers and how Wall Street used consumers addiction to spending to create the "toxic securities" that threaten to bring about the collapse of the global economy. Geisst looks at the policy implications of the credit crisis and describes how the United States can get its fiscal house in order: Debt must be brought back onto the issuers balance sheet. Investors must have the assurance of recourse to the debt issuers own funds, rather than the empty promise of a valueless document. Regulators must be educated to know at least as much about financial engineering as the structured finance instruments architects do. This book connects the dots from consumer spending to credit cards to home-equity loans and back to credit cards.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1576603253
ISBN-13
9781576603253
eBay Product ID (ePID)
72738203

Product Key Features

Book Title
Collateral Damaged : the Marketing of Consumer Debt to America
Author
Charles R. Geisst
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Personal Finance / Money Management, Finance / General, Investments & Securities / General
Publication Year
2009
Genre
Business & Economics
Number of Pages
288 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Height
0.9in
Item Width
6.3in
Item Weight
23.1 Oz

Additional Product Features

Series Volume Number
6
Lc Classification Number
Hg3756.U54g45 2009
Copyright Date
2009
Lccn
2009-011735
Dewey Decimal
332.7/43
Intended Audience
Trade
Series
Bloomberg Ser.
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.erotsrebuz@selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ZUBER

ZUBER

98,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 853 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (262 733)

0***6 (20)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect cd! Great seller! Thanks for the new jams to check out.
0***d (10)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The book arrived in excellent shape
o***- (15)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
I very much have been enjoying this CD,it arrived quickly & in mint condition.....thank you kindly and have a wonderful day!!!!!