|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

MARKETING SHOPPER: JAK ZWIĘKSZYĆ DECYZJE ZAKUPOWE W By Markus Stahlberg

Tekst oryginalny
SHOPPER MARKETING: HOW TO INCREASE PURCHASE DECISIONS AT By Markus Stahlberg
Tekst oryginalny
~ MINT Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
Stan:
Jak nowa
Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $19,95
Około78,23 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: US, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 31 maj a Pn, 3 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 226096724784

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa
Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Okładka nie nosi widocznych śladów używania. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ...
ISBN-10
0749457023
Publication Name
Kogan Page
Type
Hardcover
ISBN
9780749457020
Book Title
Shopper Marketing : How to Increase Purchase Decisions at the Point of Sale
Item Length
9.4in
Publisher
Kogan Page, The Limited
Publication Year
2010
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8in
Author
Markus Stahlberg
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, Consumer Behavior, Development / Business Development, Advertising & Promotion
Item Width
6.4in
Item Weight
19.6 Oz
Number of Pages
256 Pages

O tym produkcie

Product Information

Shopper Marketing explores the subject of shopper marketing, which takes place in the store, aiming to turn shoppers into buyers at the point of purchase. The goal of shopper marketing is to influence purchase decisions when the customer is close to the product in the store. It is about the experience of shopping, the environment, the packaging, and the personalization of marketing.

Product Identifiers

Publisher
Kogan Page, The Limited
ISBN-10
0749457023
ISBN-13
9780749457020
eBay Product ID (ePID)
73307870

Product Key Features

Book Title
Shopper Marketing : How to Increase Purchase Decisions at the Point of Sale
Author
Markus Stahlberg
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Marketing / General, Consumer Behavior, Development / Business Development, Advertising & Promotion
Publication Year
2010
Genre
Business & Economics
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9.4in
Item Height
0.8in
Item Width
6.4in
Item Weight
19.6 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5828.S73 2010
Reviews
"If your product or brand is sold in a retail environment, you'll find plenty of insights and opinions in Shopper Marketing ." - Roger Dooley , Neurosciencemarketing.com, "If your product or brand is sold in a retail environment, you'll find plenty of insights and opinions inShopper Marketing." - Roger Dooley, Neurosciencemarketing.com, "An impressive lineup of 35 contributors." - Bill Schober , editorial director at In-Store Marketing Institute, "A must-read for all marketing, sales and retail practitioners, as well as for students of sales and marketing." - Soundview Executive Book Summaries, "An impressive lineup of 35 contributors." - Bill Schober, editorial director at In-Store Marketing Institute, "An impressive lineup of 35 contributors." - Bill Schober, editorial director at In-Store Marketing Institute
Table of Content
Part 1: Definition: what is shopper marketing? 1. Science of shopping 2. Point of view on shopper marketing 3. Shopper marketing: the discipline, the approach 4. Seven steps towards effective shopper marketing 5. Bringing shopper into category management 6. Illogic inside the mind of the shopper 7. For shoppers there''s no place like home 8. Shopper mega-trends: health, wellness and the environment 9. Understanding shoppers'' complex decisions 10. The three shopping currencies 11. Making your brand part of a shopper solution Part 2: Strategy: how to approach shopper marketing 12. Connecting, engaging and exciting shoppers 13. Tailing your shoppers: retailing for the future 14. Retail media: a catalyst for shopper marketing 15. Integrated communications planning for shopper marketing 16. The conversion model for shopper research 17. In-store measurements for optimizing shopper marketing 18. The missing link: turning shopper insight into practice 19. Capitalize on unrealized demand among shoppers 20. The loyalty ecosystem within your shopper environment 21. Overcoming common mistakes in shopper-centric retailing 22. Touching the elephant 23. Marketing as a crucial part of retailer partnership 24. Collaborating to ensure shopper marketing execution 25. Putting the shopper into your marketing strategy Part 3: Execution: what is shopper marketing in action? 26. Increasing shopper marketing profitability with innovative promotions 27. Nestlé Rossiya, Russia 28. Using emotional insight in shopper marketing 29. Winning shoppers with cause marketing 30. Tesco Fresh & Easy, USA 31. Shopper-oriented pricing strategies 32. Packaging can be your best investment 33. Six principles to drive effective packaging 34. How to maximize ROI with package promotions
Copyright Date
2010
Target Audience
Trade
Lccn
2009-022314
Dewey Decimal
659.1/57
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.erotsrebuz@selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ZUBER

ZUBER

98,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 854 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (263 221)

6***l (12)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Négatif = État du livre qui ne correspond pas au réel et vrai. Très optimiste sur le "comme neuf" Manque de contrôle ?... Ok, la rapidité d'acceptation et de remboursement du retour .
t***b (276)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Bought this book because it is my autistic daughter's absolute favorite book. They are really hard to find and when they are available sometimes people will ask outrageous prices , the seller here had a really fair price and shipping was fast, I just wish I could find more of these books.
g***c (1269)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast delivery, as described, great experience!!!