|Wystawione w kategorii:
Sprzedawca zakończył tę ofertę sprzedaży w dniu Pn, 20 maj o 21:08, ponieważ przedmiot nie był już dostępny.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Principles of Marketing An Asian Perspective 4th ED Paperback Book Philip Kotler

Stan:
Dobry
Pre-owned, see photos for condition and read the description. There is a bent mark on the front ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
AU $110,00
Około289,57 zł
Wysyłka:
AU $70,00 (około 184,27 zł) Australia Post International Standard. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Mckinnon, Australia
Dostawa:
Szacowana między Śr, 12 cze a Pt, 21 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 226099946738

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Pre-owned, see photos for condition and read the description. There is a bent mark on the front ...
MPN
Does not apply
###
Accounting, Business & Finance Higher Education Textbooks
Brand
Pearson
Style
ABIS_BOOK
ISBN
9781292089669
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Principles of Marketing, an Asian Perspective
Item Height
100mm
Author
Leong Siew-MENG, Gary Armstrong, Oliver Yau, Tan Chin-Tiong, Ang Swee-Hoon, Philip Kotler
Publisher
Pearson Education Limited
Item Width
100mm
Subject
Marketing
Item Weight
100g
Number of Pages
776 Pages

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej