|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

OD INNOWACJI DO PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH: TWORZENIE WARTOŚCI PRZEZ CONSTANCE LUTOLF-CARROLL

Tekst oryginalny
FROM INNOVATION TO CASH FLOWS: VALUE CREATION BY By Constance Lutolf-carroll
Tekst oryginalny
~ Quick Free Delivery in 2-14 days. 100% Satisfaction ~
Stan:
Dobry
Book is in typical used-Good Condition.  Will show signs of wear to cover and/or pages. There may be ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $33,49
Około134,60 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: US, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 9 maj a Pn, 13 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 226104083018

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Book is in typical used-Good Condition.  Will show signs of wear to cover and/or pages. There may ...
ISBN-10
0470118091
Publication Name
Wiley
Type
Hardcover
ISBN
9780470118092
Book Title
From Innovation to Cash Flows : Value Creation by Structuring High Technology Alliances
Item Length
10.4in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2009
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.5in
Author
Dennis Arthur Foster, Constance Lütolf-Carroll, Withers Llp Staff, Jari Lauriala, Antti Pirnes
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Topic
Accounting / General, Finance / General, General, Strategic Planning
Item Width
7.2in
Item Weight
47.5 Oz
Number of Pages
640 Pages

O tym produkcie

Product Information

A must-have text for companies looking to analyze and build strategic alliances in the field of high technology industries. Written in an engaging and accessible style the book contains practical tools and valuation frameworks.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0470118091
ISBN-13
9780470118092
eBay Product ID (ePID)
61635605

Product Key Features

Book Title
From Innovation to Cash Flows : Value Creation by Structuring High Technology Alliances
Author
Dennis Arthur Foster, Constance Lütolf-Carroll, Withers Llp Staff, Jari Lauriala, Antti Pirnes
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Accounting / General, Finance / General, General, Strategic Planning
Publication Year
2009
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Number of Pages
640 Pages

Dimensions

Item Length
10.4in
Item Height
1.5in
Item Width
7.2in
Item Weight
47.5 Oz

Additional Product Features

Series Volume Number
527
Lc Classification Number
Hd69.S8
Table of Content
Foreword.Preface.Acknowledgments.Part I. Creativity and the Roles of the Inventor, Innovator, and Entrepreneur.Chapter 1. Creativity and the Entrepreneurial Process.Getting That Bright Idea.From Idea to Invention.The Distinct Roles of Inventor, Innovator, and Entrepreneur.Closing Thoughts.Chapter 2. Protecting Your Invention.What Is Intellectual Property?How Intellectual Property Law Works.Basic Forms of Intellectual Property.International Treatment of Intellectual Property Law.The Innovation Process: Diffusion and Adoption.Appropriating the Profits of Innovation.How to Decide Which Intellectual Property Tools to Apply.How to Identify Intellectual Property in Your Organization.Developing an Effective Invention Disclosure Process.Chapter Takeaways.Appendix 2.1 Remmey's Granted Patent.Part II. Building Business Models.Chapter 3. Understanding Strategy Basics.From Strategy as Plan to Strategy as Direction.An Overview and Introduction to the Strategic Management Process.Why is Strategy Important for Any Enterprise?Strategy in a Rapidly Changing High Technology Environment.How Often Should You Change Your Venture's Strategy?How Do Managers Formulate a Strategy?Three Levels of Strategy and How They Interrelate.Basic Tools for External Analysis.Internal Analysis and Organizational Design.Understanding Organizations and their Cultures.Challenges of Organizational Design.How Organizations Survive Turbulence and Change.Reflections on Strategy in the Entrepreneurial Context.Chapter Takeaways.Chapter 4. Strategies To Grow, Restructure, or Harvest your Business.Growing.Restructuring.Harvesting.Diagnosing the Situational Context of the Industry.Closing Thoughts.Chapter Takeaways.Chapter 5. The Key Elements of a Business Model.What's Your Business Model?Creating the Business Model Step-by-Step.Chapter Takeaways.Part III. Crafting Strategic Alliances.Chapter 6. Introduction to Strategic Alliances.What is An Alliance?Strategic Alliances.The Forces of Deconstruction on the Value Chain.Vertical Integration Decisions.Strategic Alliances with a High Component of Technology.Chapter Takeaways.Appendix 6.1 Comparison of Main Alliance Modes and Their Contractual Features.Chapter 7. Managing Alliances.Filling the Strategic Gaps.Doing It Better.Step One: Decide on the Strategic Logic for the Collaboration.Step Two: Select the Right Partnering Candidates.Step Three: Design, Structure and Negotiate the Alliance.Step Four: Managing the Alliance.Step Five: Measure and Assess Performance.Step Six: Check the Merits of Continuing the Alliance, Either Adjust or Exit.Step Seven: Start the Cycle Anew: Strive to Create a Connected Network of Alliances.Closing Thoughts.Chapter Takeaways.Chapter 8. How Alliances Complete the Value Chain in Biotechnology and Pharmaceutical Business Models.Risks and Uncertainty Associated with Drug Development.Value Chains in Pharmaceuticals and (Bio)Pharmaceuticals.Completion of
Copyright Date
2009
Lccn
2008-047047
Dewey Decimal
658/.046
Intended Audience
Trade
Series
Wiley Finance Ser.
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.erotsrebuz@selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ZUBER

ZUBER

98,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 849 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (261 561)

p***p (1978)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good eBay seller - Fast, smooth & easy transaction - Thank you - AAA+++
c***j (940)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great transaction, thank you!
2***t (3)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very fast shipping. will do business again with this seller.A++