|Wystawione w kategorii:
Sprzedawca jest nieobecny do 31-05-2024. Jeśli kupisz przedmiot, przygotuj się na opóźnienie w wysyłce.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Nauka języków: proces przez całe życie - rozwój człowieka Linda Thompson

Tekst oryginalny
Language Learning : A Lifelong Process - Human Development by Linda Thompson
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
US $7,81
Około30,91 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Evanston, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 3 cze a Wt, 4 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 232208203565
Ostatnia aktualizacja: 02-04-2024 01:08:08 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-10
0340762829
ISBN-13
9780340762820
Pages
294
Item Condition
Brand New
Price Guide
None
ISBN
9780340762820
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Publication Name
Language Learning : a Lifelong Process
Item Height
0.8in
Author
Joseph Foley, Linda Thompson
Item Length
6.1in
Publisher
Hodder Education Group
Item Width
9.1in
Item Weight
19.6 Oz
Number of Pages
312 Pages

O tym produkcie

Product Information

This book provides an introduction to language development that differs from existing texts in that it traces language and cognitive development (together with the associated debates) from babyhood, through the school years of middle childhood and adolescence, into adulthood and the world of work. Because the world trend is towards learning to speak, read and write more than one language, this comprehensive book includes descriptions and discussions of learning more than one language sequentially and simultaneously.

Product Identifiers

Publisher
Hodder Education Group
ISBN-10
0340762829
ISBN-13
9780340762820
eBay Product ID (ePID)
1983888

Product Key Features

Author
Joseph Foley, Linda Thompson
Publication Name
Language Learning : a Lifelong Process
Format
Perfect
Language
English
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
312 Pages

Dimensions

Item Length
6.1in
Item Height
0.8in
Item Width
9.1in
Item Weight
19.6 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
P118
Reviews
The book provides a concise introduction to comunication and would serve well as a core text for introductory communication courses in speech and language therapy and education departments. As such it represents excellent value for money., This is an excellent resource for anyone working with language and language development. I would recommend this book to both pre-service and in-service teacher education courses in languages and linguistics.
Table of Content
List of figures List of tables Transcription conventions 1 What is language 1.1 Phonemes or sounds 1.2 Learning the phonemes of English 1.3 Learning words - the lexicon 1.4 Learning the grammar or syntax 1.5 Learning to read and write 1.6 Pragmatics 1.7 Summary 2 What we know about language learning 2.1 Introduction 2.2 Baby talk 2.3 Longitudinal studies of children learning language 2.4 Language development and physical factors 2.5 Language and cognition: Jean Piaget (1896-1980) 2.6 Language inside the head 2.7 Noam Chumsky 2.8 Chomsky on Chomsky 2.9 Summary 2.10 Further reading 3 Learning to communicate 3.1 Introduction 3.2 The development of pragmatic and communicative competence 3.3 Schema theory 3.4 Frame theory 3.5 Script theory 3.6 Vygotsky''s zone of proximal development 3.8 Summary 3.9 Further reading 4 A social view of language learning 4.1 A socially situated view of language 4.2 The Hallidayan description of language as socio-semiotic 4.3 Halliday''s description of Nigel learning how to mean 4.4 Painter''s description of language as a resource for learning 4.5 Halliday''s description of learning how to mean 4.6 Summary 5 Learning how to ''get things done'' in the first two years of life 5.1 The beginnings 5.2 Trevarthen''s primary intersubjectivity 5.3 Secondary intersubjectivity 5.4 Protolanguage 5.5 Into the mother tongue 5.6 Moving towards an adult linguistic system 5.7 Bilingualism and multilingualism 5.8 Summary 5.9 Further reading 6 Language as a resource for learning 6.1 Language and thinking 6.2 Children and construct knowledge 6.3 Development cannot be separated from its social context 6.4 Learning can lead development 6.5 Language plays a central role in cognitive development 6.6 Language development and learning strategies 6.7 Taking a closer look at what children say and do with language 6.8 The child leaning language in a multilingual environment 6.9 Summary 6.10 Further reading 7 Language development in the school 7.1 The transition from commonsense knowledge to educational knowledge 7.2 Classroom talk 7.3 Oral genes 7.4 Summary 7.5 Further reading 8 Developing language through writing 8.1 Components of the structure of written texts 8.2 Genre 8.3 Core-genre in the development of educational knowledge 8.4 Changing features of writing on entering secondary school 8.5 Summary 8.6 Further reading 9 Critical language awareness 9.1 Contextualization 9.2 Meta-level awareness 9.3 Taking a closer look at text types 9.4 What young readers might not know 9.5 Summary 9.6 Further reading 10 Multiliteracies 10.1 Television 10.2 Magazines 10.3 Summary 10.4 Further reading 11 Learning language(s): creating a linguistic biography 11.1 Aspects of a person''s linguistic repertoire 11.2 Contexts and the creation of linguistic biography 11.3 An ecological desciption of language development 11.4 Context(s) and language development 11.5 Characteristics of a linguistic biography 11.6 Language development within an ecolinguistic framework 11.7 Summary 11.8 Further reading References Index
Copyright Date
2003
Topic
Cognitive Psychology & Cognition, Developmental / General, Linguistics / General
Lccn
2004-297667
Dewey Decimal
401.93
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Genre
Psychology, Language Arts & Disciplines

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Crunruh Books

Crunruh Books

99,7% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 43 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (29 567)

c***a (779)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The Blenko book was professionally packaged and arrived in perfect, brand-new condition. The book itself is an incredible collection of Blenko glass catalogs and wares, showcased in brilliant, full color splendor. The book itself is wrapped in a gorgeous jacket, and bound expertly. I will enjoy perusing this book for years to come!
c***4 (94)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Books arrived quickly and safely dievto the seller's careful packaging. Carries books that are hard or near impossible to find. Prices are fair and on some more than fair compared to others. Will do business with again.
c***4 (94)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Books arrived very well packaged and shipped quickly. The seller is an excellent source for hard to find and out of print specialty books. Fair prices, quick shipping, and friendly service. Wll do business with again.