|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zestaw konfiguracji podwójnego monitora 44" (2x22") 1680 x 1050 LED VGA klasa B + nowy stojak

Tekst oryginalny
Dual Monitor Setup Bundle 44" (2x22") 1680 x 1050 LED VGA Grade B + New Stand
Tekst oryginalny
Limited time offer £88.88 for 2 monitors and new stand!
Stan:
Używany
2 x 22" or 21.5" Power, and Video cables included. Grade B
Dostępne: 33 / Sprzedane: 438
Cena:
GBP 88,88
Około440,24 zł
(GBP 88,88 / Unit)
Ten przedmiot zostanie wysyłany w ramach Programu wysyłki międzynarodowej.
Obejmuje śledzenie przesyłki za granicę, uproszczoną odprawę celną i brak dodatkowych opłat przy dostawie. Dowiedz się więcej
Wysyłka:
GBP 80,65 (około 399,47 zł) Wysyłka przyspieszona do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay
Ta kwota zawiera podane przez sprzedawcę opłaty za wysyłkę na terenie kraju oraz obowiązujące opłaty za wysyłkę za granicę, opłaty za obsługę i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: WARRINGTON, Cheshire, Wielka Brytania
Opłaty importowe: 
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Ta kwota zawiera obowiązujące opłaty celne, podatki, prowizje za pośrednictwo i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
Dostawa:
Szacowana między Pt, 24 maj a Pt, 31 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     
Opłaty za wysyłkę za granicę i opłaty importowe płacisz firmie Pitney Bowes Inc. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o Programie wysyłki międzynarodowej na eBay

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 233877187211
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2024 19:12:54 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Używany
Przedmiot, który był poprzednio używany. Przedmiot może mieć oznaki drobnego zużycia, ale jest w pełni sprawny i działa zgodnie z przeznaczeniem. Taki przedmiot mógł być egzemplarzem z ekspozycji lub został zwrócony do sprzedawcy po okresie użytkowania. Aby sprawdzić szczegóły, zobacz opis podany przez sprzedającego, w tym informacje o uszkodzeniach i wadach. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“2 x 22" or 21.5" Power, and Video cables included. Grade B”
Screen Size
22 in or 21.5 x 2
Brightness
250 cd/m²
EC Range
A+++ - G
Response Time
5 ms
Bundle Description
Two monitors with one dual stand.
Refresh Rate
60 Hz
Custom Bundle
Yes
Video Inputs
VGA D-Sub
MPN
Does Not Apply
Most Suitable For
Casual Computing, CCTV, Graphic Design
Colour
Black
Aspect Ratio
16:9
Brand
Unbranded
Display Type
LED Backlight
Manufacturer Warranty
2 months
Maximum Resolution
1680 x 1050
Contrast Ratio
1000:1
Model
Depends on Stock
Features
Dual Monitor
Energy Efficiency Rating
A
Product Line
Brand depends on stock
EAN
Does not apply

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

PROPERMAC LTD
Proper Mac
1 GATEWARTH INDUSTRIAL ESTATE
BARNARD STREET
WARRINGTON
Cheshire
WA5 1DD
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT48525652910
:liam-Emoc.liamelgoog@camreporp
Numer VAT (NIP):
  • GB 155294400
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 08373671
Wystawiam faktury VAT.
Warunki prowadzenia sprzedaży
Unwanted goods / Right to cancel
In accordance with your rights when you purchase goods online, unwanted products can be returned so long as you let us know you want to return them within 14 calendar days from the day after delivery. They must include all original packaging, be in "as new" condition, and must not have been used, installed, or had any data input on them. Any free gifts which may have been sent must also be returned. If the returned item(s) affects any promotional discount or offer then this will be adjusted in your refund.
 
We may make a deduction from the refund if the value of the goods has been reduced as a result of you handling them. Please do not remove any serial number stickers or other identifying marks from any product or packaging as if these have been removed we will be unable to accept any return.
 
To return goods please obtain an RMA number from Customer services on 01925652584. You must enclose the RMA with your return for us to refund it.
 
You must return the goods to us within 14 days of telling us you no longer want them. The return is at your cost, and you need to make sure the goods are properly packaged, and sent with a reputable courier, as you are responsible for the goods until we receive them. We cannot accept any responsibility for goods that are damaged in transit before they reach us. You may wish to insure more expensive items. You have the option of using our courier at discounted rates. DPD can pick up from your home for £18 for a parcel up to 20kg or you can drop off at one of 2,500 DPD locations for £8.99. Please ask Customer Services for a pre-paid label. Please see our suggested packaging pages.
 
Once we have received the goods back from you, we will give you a refund for the cost of the product plus the delivery charge paid (except for the additional costs arising if you selected a type of delivery other than the least expensive type of standard delivery offered by us). If your order was eligible for free delivery, then no refund for postage can be applied.
 
We cannot refund/cancel your purchase if the warranty seal has been broken on any components, if the silver strip on the back of your Software Product Activation Key card has been partially or completely damaged or removed or if the goods were a special order to your specification, for instance, a PC system built to order.
 
We cannot refund or exchange unsealed headphones/headsets for hygiene reasons, unless faulty.
 
please return all goods to:
 
Faulty Goods
If you are not sure if the product is faulty, we encourage you to CONTACT SUPPORT to proceed. We will require your order number and the details of the item(s). You have the option of an exchange or refund. If your items are faulty on arrival, you have 30 calendar days in which to inform us of the fault (please note that for our business customers, this is 14 calendar days). Items should be returned in their original packaging complete with all accessories and documentation. Ask Customer Services for a pre-paid returns label. You can drop off at any one of 2,500 DPD locations throughout the UK. Once we have verified the fault, we'll issue a replacement or full refund to you via your original payment method and reimburse your reasonable return carriage costs. We test returned items, and if a returned item is found not to be faulty by our technicians we will return the item to you, in this instance, you will be liable for the return carriage.
 
If any of your purchases develop a fault, and it's more than 30 calendar days since receipt, then provided your item is within its warranty period, you are entitled to a warranty repair.
 
Unfortunately, we cannot accept any returns where the serial number and/or warranty label or other identifying marks have been removed. Without these, we are unable to confirm that the product that is returned was purchased from us.
 
Sometimes manufacturers provide support direct to end-users. The main reason for this is that they would like to ensure that their customers receive the best possible support on their products. If we refer you to a manufacturer your RMA will invariably be dealt with a lot quicker.
 
For products sold as open box or clearance, the warranty period is 30 days.
 
Damage in Transit
If any items were damaged in transit, we ask that you report it to us within 2 working days (please note that this is 48 hours for our business customers). If the items are visibly damaged on receipt, please refuse the delivery and call Customer services. Items should be returned in their original packaging complete with all accessories and documentation. Once received back into our warehouse, we'll issue a replacement or full refund to you via your original payment method.
 
Item Missing or Incorrect Item
If there is an item missing from your order or the wrong item has been sent, then please contact Customer Services on 01925652584 as soon as possible and in any event within three days, and we will do our best to resolve the problem.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Propermac

Propermac

99,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 303 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (96 537)

i***w (21)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived quickly and as described.
u***u (21)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Just arrived this morning as described perfect 5*
e***a (60)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni rok
Zakup potwierdzony
Monitors are too heavy for the stand, one has a crack in it and they seem to be about 20 years old. I would of returned them but it's so frustrating trying to repackage and so on.
Odpowiedź od: specola- Opinie, na które odpowiedział sprzedawca specola.- Opinie, na które odpowiedział sprzedawca specola.
Hello, We tried to contact the buyer and provide instructions on how to mount the monitors on the stand, Return label was provided. We are open to full cooperation to solve any issue,
Zobacz wszystkie opinie