|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Jason Young & Jonathan Malm The Come Back Culture NEW 1st/1st HC w/DJ

Stan:
Nowy
Cena:
US $12,00
Około47,18 zł
Wysyłka:
US $5,00 (około 19,66 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Ramona, California, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 11 cze a So, 15 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 234557931660
Ostatnia aktualizacja: 30-01-2024 18:45:04 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Narrative Type
Nonfiction
Country/Region of Manufacture
United States
Type
Business
Features
First Printing, Hardcover w/Dust Jacket
Original Language
English
Edition
First Edition
ISBN
9781540901972
Publication Year
2022
Format
Hardcover
Language
English
Book Title
Come Back Culture : 10 Business Practices That Create Lifelong Customers
Author
Jason Young, Jonathan Malm
Item Length
8.5in
Publisher
Baker Books
Genre
Business & Economics
Topic
Leadership, Customer Relations, Commerce, Workplace Culture
Item Width
5.5in
Item Weight
15.2 Oz
Number of Pages
208 Pages

O tym produkcie

Product Information

Everything equal, customers choose whether they will return based on the feeling they get when interacting with your brand. Research reveals that a high number of customers will go through the trouble of switching brands due to a bad customer experience. Great businesses know how to make a customer feel seen, understood, and valued. Those satisfied customers trust you more and come back--and they tell their friends.Backed by plenty of on-the-ground research and illustrated with real-life examples, The Come Back Culture shows you how to create an experience that keeps people coming back for more. It shows you how to- build a hospitable team- know your guest- create moments that impress- recover quickly when things go wrong- and moreWhether you offer a service or a product online or at a physical location, you can use the principles in this book to turn your customers into raving fans of your business who not only spend their money but continue to spread awareness of your brand.

Product Identifiers

Publisher
Baker Books
ISBN-10
1540901971
ISBN-13
9781540901972
eBay Product ID (ePID)
9050424002

Product Key Features

Book Title
Come Back Culture : 10 Business Practices That Create Lifelong Customers
Author
Jason Young, Jonathan Malm
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Leadership, Customer Relations, Commerce, Workplace Culture
Publication Year
2022
Genre
Business & Economics
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Length
8.5in
Item Width
5.5in
Item Weight
15.2 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.55.Y68 2022
Target Audience
Trade
Lccn
2021-041030
Dewey Decimal
658.8/12
Dewey Edition
23

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

rjcsdselling

rjcsdselling

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 708

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (386)

o***b (4)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect! Thank you!!! Good communication and follow up and perfect item.
r***n (608)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping, awesome communication, item is perfect. Highly recommended seller
e***w (1647)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Received book quickly, as expected and with no problems. Seller also had great communication. Would buy from again! Thank you
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.