|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Rear Brake Master Cylinder For KTM 125 250 300 400 620 640 660 EGS EXC SX LC4

Stan:
Nowy
Koniec promocji za: 13h 40m
Dostępne: ponad 10 / Sprzedane: 8
Cena:
AU $30,65
Około81,42 zł
Poprzednio AU $33,31 Co oznacza ta cena?
Ostatnia cena sprzedaży podana przez sprzedawcę
Zaoszczędź AU $2,66 (8% taniej)
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: 广州, Chiny
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 234767995541
Ostatnia aktualizacja: 05-05-2024 01:13:20 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Fabrycznie nowy, nieużywany, nieotwierany i nieuszkodzony przedmiot w oryginalnym opakowaniu ...
Brand
Unbranded
Compatible Year
1997, 1998, 1999
Custom Bundle
No
FR EPR Regulatory compliance
FR270754_01TUER
Manufacturer Part Number
54513101044
Modified Item
No
Product Type
Brake Cylinders
Warranty
6 Month
UPC
Does not apply

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

motor-cycler

motor-cycler

98,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 13 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (3 425)

m***i (121)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
So the supplied voltage regulator looked similar but slightly longer (or higher) in dimension to the original regulator. It meant I had to push a bit harder to fit it under the main wiring to the battery. Fortunately the mounts for the screws still lined up . The connectors all matched up. The slightly longer lead was good as well. Started the bike and measured 14.8 volts across the battery. This is a bit high. I would have preferred between 13.5 to 14.5 volts. Over 15 would have been bad.
k***5 (722)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
fast postage fits well
l***y (1474)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
great seller thanks