|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

G. Tomas M. Hult Study Abroad (Hardback) Advances in International Marketing

Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
C $350,14
Około1 028,70 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 235244079009
Ostatnia aktualizacja: 01-05-2024 17:47:26 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Study Abroad
Publication Name
Study Abroad : Perspectives and Experiences from Business Schools
Title
Study Abroad
Subtitle
Perspectives and Experiences from Business Schools
Author
E. C. Lashbrooke
Contributor
S. Tamer Cavusgil (Series edited by)
Format
Hardcover
EAN
9780762309894
ISBN
9780762309894
Publisher
Emerald Publishing The Limited
Genre
Society & Culture
Subject
Business & Finance
Release Year
2003
Release Date
12/03/2003
Language
English
Country/Region of Manufacture
US
Item Height
234mm
Item Length
8.9in
Item Width
5.9in
Item Weight
20 Oz
Series
Advances in International Marketing Ser.
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
280 Pages

O tym produkcie

Product Information

Business educators everywhere are looking for opportunities where students can gain experiences through study or work in an international context. Study abroad offers meaningful opportunities for exposing business students to cross-cultural learning. In this volume, experts share experiences and guidelines for initiating study abroad programs in business schools. A variety of key issues are discussed, including funding for study abroad fellowships, integrating foreign language training, administrative arrangements for study abroad, and best practices. Perspectives from both US and European business schools are addressed.

Product Identifiers

Publisher
Emerald Publishing The Limited
ISBN-10
076230989x
ISBN-13
9780762309894
eBay Product ID (ePID)
14038854368

Product Key Features

Author
E. C. Lashbrooke
Publication Name
Study Abroad : Perspectives and Experiences from Business Schools
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2003
Series
Advances in International Marketing Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
280 Pages

Dimensions

Item Length
8.9in
Item Width
5.9in
Item Weight
20 Oz

Additional Product Features

Series Volume Number
Vol. 13
Lc Classification Number
Hf1009.5.A39 Vol.13
Reviews
Robin Jensen [T]his volume represents a welcomed contribution to the ongoing efforts to understand, motivate and evaluate in a field that has life-changing potential for those involved. Journal of International Business Studies, "[T]his volume represents a welcomed contribution to the ongoing efforts to understand, motivate and evaluate in a field that has life-changing potential for those involved." Robin Jensen, Journal of International Business Studies, 2004.
Table of Content
List of contributors. Preface. Foreword. Introduction: study abroad issues (G.T.M Hult, E.C. Lashbrooke Jr.). Documentation and assessment of the impact of study abroad (E.C. Ingraham). The case for assessing educational outcomes in study abroad (M. vande Berg). Successful recruitment of business students for study abroad through program development, curricular integration and marketing (K. Sideli et al .). Participation of minority and low income students in study abroad: the Illinois-NSEP initiative (J.D. Solaun). Thinking outside the box: study abroad in the target language at business schools overseas (S.J. Loughrin-Sacco, D.P. Earwicker). The role of foreign language instruction and proficiency as related to study abroad programs in business (O.R. Kelm). The important role of faculty involvement in study abroad (A. Yucas). Internationalizing business students through the study abroad experience: opportunities and challenges (K.M. Holland, B.L. Kedia). High quality study abroad programming: the role of the central study abroad office (C. Felbeck Chalou, I.E. Steglitz). Administrative arrangements for study abroad (I. Mcquiddy, J. Wilcox). Choosing partners and structuring relationships - lessons learned (A. Poehling, R.D. Nair). Study abroad consortia: collaborative ventures among schools (S. Innis-Klitz, J.E. Clark). The structure and process of curriculum integration in study abroad programs (B.D. Keillor, J.R. Emore). International comparative perspectives on study abroad programs in business schools (M. Festing).
Copyright Date
2003
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Exports & Imports, Education, Student Life & Student Affairs, General
Lccn
2002-192741
Dewey Decimal
658.8/48 S 650/.071
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Genre
Education, Business & Economics, Medical

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Rarewaves-USA
10100 W Sample Rd
33065 Coral Springs, FL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT6032386459 1+
:liam-Emoc.asu-sevawerar@acyabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves USA CA

Rarewaves USA CA

97,7% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 173 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (62 758)

r***e (4178)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
good product and service
l***- (75)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
👍
t***p (297)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent!!!