Zdjęcie 1 z 1
Christian Fuchs Social Media (Paperback)
Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Dostępne: 2
Wysyłka:
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 97,7% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 235362765377
Ostatnia aktualizacja: 24-05-2024 18:26:57 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Social Media
- Publication Name
- Social Media : a Critical Introduction
- Title
- Social Media
- Subtitle
- A Critical Introduction
- Format
- Trade Paperback
- ISBN-10
- 1529752744
- EAN
- 9781529752748
- ISBN
- 9781529752748
- Publisher
- SAGE Publications, The Limited
- Genre
- Society & Culture
- Subject
- Social Sciences
- Release Date
- 25/03/2021
- Release Year
- 2021
- Language
- English
- Country/Region of Manufacture
- GB
- Item Height
- 1in
- Item Length
- 9.8in
- Item Weight
- 25 Oz
- Publication Year
- 2021
- Type
- Textbook
- Item Width
- 6.8in
- Number of Pages
- 448 Pages
O tym produkcie
Product Information
Social media are an integral part of contemporary society; transforming the way we communicate, use information and understand the world, so we must explore critical questions about social media and dig deeper into issues of ownership, power, class and (in)justice. This book does just that, equipping students with a critical understanding of the complexities and contradictions at the heart of social media's relationship with society. The revised and expanded Third Edition Explores populism, racism and nationalism in a new chapter on right-wing authoritarianism. Introduces the phenomenon of social media influencers and in the age of Instagram, YouTube, and Snapchat. Explains how big data is central to social media in a new chapter on big data capitalism and imperialism. Explores the growing prominence of platforms and platform capitalism. Challenges you to envision and achieve a truly social media that serves the purposes of a just and fair world. There are winners and losers in the age of digital capitalism. This book is an essential guide for anyone who wants to critically understand how we got here, and what we can do to change it.
Product Identifiers
Publisher
SAGE Publications, The Limited
ISBN-10
1529752744
ISBN-13
9781529752748
eBay Product ID (ePID)
20050095783
Product Key Features
Publication Name
Social Media : a Critical Introduction
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2021
Type
Textbook
Number of Pages
448 Pages
Dimensions
Item Length
9.8in
Item Height
1in
Item Width
6.8in
Item Weight
25 Oz
Additional Product Features
Lc Classification Number
Hm742.F84 2021
Edition Number
3
Reviews
In the fast-changing world of social media, it is imperative to have a text that changes with the times. With several new chapters covering Big Data, Trump, the challenge from China, platform capitalism and more, this thoroughly revised third edition of Social Mediadoes just that, even as it retains a strong commitment to critical theory, democratic values, and digital activism.
Table of Content
FOUNDATIONS1. What Is a Critical Introduction to Social Media?2. What Are Social Media?3. Big Data CapitalismAPPLICATIONS4. The Power and Political Economy of Social Media5. Google: Good or Evil Search Engine?6. Facebook and WhatsApp: Surveillance in the Age of Fake News7. Influencer Capitalism: Reified Consciousness in the Age of Instagram, YouTube, and Snapchat8. Twitter and Democracy: A New Public Sphere?9. Right-Wing Authoritarianism on Social Media10. Weibo: Power, Ideology, and Social Struggles in China11. The Sharing Economy of Airbnb, Uber, and Upwork12. Platform Capitalism13. Wikipedia: A New Democratic Form of Collaborative Work and Production?FUTURES14. Capitalist Social Media's Major Problems and Alternatives15. A Manifesto for Truly Social Media
Copyright Date
2021
Topic
Media Studies, Sociology / General, Popular Culture
Lccn
2020-940791
Dewey Decimal
302.23/1
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Social Science
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Rarewaves-USA
10100 W Sample Rd
33065 Coral Springs, FL
United States
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 235362765377
Ostatnia aktualizacja: 24-05-2024 18:26:57 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie wysyła do: Stany Zjednoczone
Lokalizacja przedmiotu:
60502, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Antyle Holenderskie, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Bangladesz, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brytyjskie Wyspy Dziewicze, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Cały świat, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominika, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Falklandy (Malwiny), Fidżi, Filipiny, Finlandia, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Gruzja, Guam, Guernsey, Gujana, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irak, Islandia, Jamajka, Japonia, Jersey, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Katar, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Komory, Kongo, Korea Południowa, Kostaryka, Kuwejt, Lesotho, Liban, Liberia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Majotta, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Mauretania, Mauritius, Mikronezja, Monako, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Nauru, Nepal, Niger, Nigeria, Nikaragua, Niue, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Palau, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polska, Portoryko, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Rumunia, Rwanda, Sahara Zachodnia, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Pierre i Miquelon, Saint Vincent i Grenadyny, Salwador, Samoa Amerykańskie, Samoa Zachodnie, San Marino, Senegal, Serbia, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Somalia, Sri Lanka, Surinam, Svalbard i Jan Mayen, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Tuvalu, Uganda, Urugwaj, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wietnam, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Cooka, Wyspy Dziewicze (USA), Wyspy Marshalla, Wyspy Salomona, Węgry, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa, Święta Helena
Wykluczenia:
Afganistan, Australia, Austria, Barbados, Bhutan, Białoruś, Brazylia, Brunei, Francja, Gujana Francuska, Gwadelupa, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Jemen, Laos, Libia, Martynika, Meksyk, Niemcy, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Reunion, Rosja, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Ukraina, Wenezuela, Wielka Brytania, Włochy
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 6 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 235362765377
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 235362765377
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (63 013)
r***r (1086)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item as described 🙂
p***p (89)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item arrived exactly as described, thanks!
i***2 (1278)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
good service