|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Christian Fuchs Social Media (Paperback)

Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: 2
Cena:
C $102,68
Około294,54 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 235362765377
Ostatnia aktualizacja: 24-05-2024 18:26:57 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Social Media
Publication Name
Social Media : a Critical Introduction
Title
Social Media
Subtitle
A Critical Introduction
Author
Christian Fuchs
Format
Trade Paperback
ISBN-10
1529752744
EAN
9781529752748
ISBN
9781529752748
Publisher
SAGE Publications, The Limited
Genre
Society & Culture
Subject
Social Sciences
Release Date
25/03/2021
Release Year
2021
Language
English
Country/Region of Manufacture
GB
Item Height
1in
Item Length
9.8in
Item Weight
25 Oz
Publication Year
2021
Type
Textbook
Item Width
6.8in
Number of Pages
448 Pages

O tym produkcie

Product Information

Social media are an integral part of contemporary society; transforming the way we communicate, use information and understand the world, so we must explore critical questions about social media and dig deeper into issues of ownership, power, class and (in)justice. This book does just that, equipping students with a critical understanding of the complexities and contradictions at the heart of social media's relationship with society. The revised and expanded Third Edition Explores populism, racism and nationalism in a new chapter on right-wing authoritarianism. Introduces the phenomenon of social media influencers and in the age of Instagram, YouTube, and Snapchat. Explains how big data is central to social media in a new chapter on big data capitalism and imperialism. Explores the growing prominence of platforms and platform capitalism. Challenges you to envision and achieve a truly social media that serves the purposes of a just and fair world. There are winners and losers in the age of digital capitalism. This book is an essential guide for anyone who wants to critically understand how we got here, and what we can do to change it.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, The Limited
ISBN-10
1529752744
ISBN-13
9781529752748
eBay Product ID (ePID)
20050095783

Product Key Features

Author
Christian Fuchs
Publication Name
Social Media : a Critical Introduction
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2021
Type
Textbook
Number of Pages
448 Pages

Dimensions

Item Length
9.8in
Item Height
1in
Item Width
6.8in
Item Weight
25 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hm742.F84 2021
Edition Number
3
Reviews
In the fast-changing world of social media, it is imperative to have a text that changes with the times. With several new chapters covering Big Data, Trump, the challenge from China, platform capitalism and more, this thoroughly revised third edition of Social Mediadoes just that, even as it retains a strong commitment to critical theory, democratic values, and digital activism.
Table of Content
FOUNDATIONS1. What Is a Critical Introduction to Social Media?2. What Are Social Media?3. Big Data CapitalismAPPLICATIONS4. The Power and Political Economy of Social Media5. Google: Good or Evil Search Engine?6. Facebook and WhatsApp: Surveillance in the Age of Fake News7. Influencer Capitalism: Reified Consciousness in the Age of Instagram, YouTube, and Snapchat8. Twitter and Democracy: A New Public Sphere?9. Right-Wing Authoritarianism on Social Media10. Weibo: Power, Ideology, and Social Struggles in China11. The Sharing Economy of Airbnb, Uber, and Upwork12. Platform Capitalism13. Wikipedia: A New Democratic Form of Collaborative Work and Production?FUTURES14. Capitalist Social Media's Major Problems and Alternatives15. A Manifesto for Truly Social Media
Copyright Date
2021
Topic
Media Studies, Sociology / General, Popular Culture
Lccn
2020-940791
Dewey Decimal
302.23/1
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Social Science

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Rarewaves-USA
10100 W Sample Rd
33065 Coral Springs, FL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT6032386459 1+
:liam-Emoc.asu-sevawerar@acyabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves USA CA

Rarewaves USA CA

97,7% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 174 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (63 013)

r***r (1086)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item as described 🙂
p***p (89)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item arrived exactly as described, thanks!
i***2 (1278)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
good service