|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Uwe Sponholz Philip Kotler Waldemar Pfoertsch H2H Marketing (Hardback)

Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
C $67,60
Około194,51 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 235380673599
Ostatnia aktualizacja: 05-06-2024 01:35:38 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
H2h Marketing : the Genesis of Human-To-Human Marketing
Publication Name
H2H Marketing
Title
H2H Marketing
Subtitle
The Genesis of Human-to-Human Marketing
EAN
9783030595302
ISBN
9783030595302
Edition
1st ed. 2021
Publisher
Springer International Publishing A&G
Format
Hardcover
Release Year
2020
Release Date
13/12/2020
Language
English
Country/Region of Manufacture
CH
Item Height
235mm
Item Length
9.3 in
Author
Waldemar Pfoertsch, Philip Kotler, Uwe Sponholz
Genre
Psychology, Business & Economics
Topic
Marketing / General, Commerce, Information Management, Industrial & Organizational Psychology
Publication Year
2020
Illustrator
Yes
Item Width
6.1 in
Item Weight
21.6 Oz
Number of Pages
Xxvii, 267 Pages

O tym produkcie

Product Information

In H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. It's not just technological advances that have made it necessary to revisit the way everybody thinks about marketing; customers and marketers as human decision-makers are changing, too. Therefore, having the right mindset, the right management approach and highly dynamic implementation processes is key to creating innovative and meaningful value propositions for all stakeholders. This book is essential reading for the following groups: Executives who want to bring new meaning to their lives and organizations Managers who need inspirations and evidence for their daily work in order to handle the change management needed in response to the drivingforces of technology, society and ecology Professors, trainers and coaches who want to apply the latest marketing principles Students and trainees who want to prepare for the future Customers of any kind who need to distinguish between leading companies Employees of suppliers and partners who want to help their firms stand out. The authors review the status quo of marketing and outline its evolution to the new H2H Marketing. In turn, they demonstrate the new marketing paradigm with the H2H Marketing Model, which incorporates Design Thinking, Service-Dominant Logic and the latest innovations in Digitalization. With the new H2H Mindset, Trust and Brand Management and the evolution of the operative Marketing Mix to the updated, dynamicand iterative H2H Process, they offer a way for marketing to find meaning in a troubled world.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3030595307
ISBN-13
9783030595302
eBay Product ID (ePID)
28050410590

Product Key Features

Book Title
H2h Marketing : the Genesis of Human-To-Human Marketing
Author
Waldemar Pfoertsch, Philip Kotler, Uwe Sponholz
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Marketing / General, Commerce, Information Management, Industrial & Organizational Psychology
Publication Year
2020
Illustrator
Yes
Genre
Psychology, Business & Economics
Number of Pages
Xxvii, 267 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
21.6 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Table of Content
1. The Current State of Marketing.- 2. The New Paradigm: H2H Marketing.- 3. H2H Mindset: The Basis.- 4. H2H Management: Putting Trust and Brand in Focus.- 5. Rethinking Operative Marketing: The H2H Process.- 6. Finding Meaning in a Troubled World.
Copyright Date
2021
Dewey Decimal
658.84
Dewey Edition
23

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Rarewaves-USA
10100 W Sample Rd
33065 Coral Springs, FL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT6032386459 1+
:liam-Emoc.asu-sevawerar@acyabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves USA CA

Rarewaves USA CA

97,6% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 175 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (63 137)

i***u (673)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent as described, great seller
5***5 (10)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Just as described. Very satisfied.
r***e (4221)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
good product and service