Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

ADAPTER PORT WYŚWIETLACZA DO MINI DP ŻEŃSKI NA MĘSKI MONITOR PC LAPTOP

Tekst oryginalny
ADAPTER DISPLAY PORT TO MINI DP FEMALE TO MALE PC MONITOR LAPTOP
Propermac
  • (94751)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 3,98
Około20,22 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Używany
Fully Working, Good quality!
Dostępne: 13Sprzedane: 7
To jest popularny przedmiot. Sprzedało się już tyle sztuk: 7.
Inni też oglądają ten przedmiot. Tyle osób dodało tę ofertę do obserwowanych: 3.
Ten przedmiot zostanie wysyłany w ramach Programu wysyłki międzynarodowej.
Obejmuje śledzenie przesyłki za granicę, uproszczoną odprawę celną i brak dodatkowych opłat przy dostawie. Dowiedz się więcej
Wysyłka:
GBP 13,33 (około 67,72 zł) International Priority Shipping do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay
Ta kwota zawiera podane przez sprzedawcę opłaty za wysyłkę na terenie kraju oraz obowiązujące opłaty za wysyłkę za granicę, opłaty za obsługę i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
.
Znajduje się w: Cheshire, Wielka Brytania
Opłaty importowe: 
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Ta kwota zawiera obowiązujące opłaty celne, podatki, prowizje za pośrednictwo i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
Dostawa:
Szacowana między Wt, 1 paź a Śr, 9 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    
Opłaty za wysyłkę za granicę i opłaty importowe płacisz firmie Pitney Bowes Inc. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o Programie wysyłki międzynarodowej na eBay

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 235430113766
Ostatnia aktualizacja: 19-09-2024 12:31:58 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Używany
Przedmiot, który był poprzednio używany. Przedmiot może mieć oznaki drobnego zużycia, ale jest w pełni sprawny i działa zgodnie z przeznaczeniem. Taki przedmiot mógł być egzemplarzem z ekspozycji lub został zwrócony do sprzedawcy po okresie użytkowania. Aby sprawdzić szczegóły, zobacz opis podany przez sprzedającego, w tym informacje o uszkodzeniach i wadach. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Fully Working, Good quality!”
Brand
DELL
Connector(s) B
Mini DisplayPort Male
Type
DisplayPort Cable
Connector A
DisplayPort Female
MPN
Does Not Apply
EAN
5056813214900

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

PROPERMAC LTD
Proper Mac
1 GATEWARTH INDUSTRIAL ESTATE
BARNARD STREET
WARRINGTON
Cheshire
WA5 1DD
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT48525652910
:liam-Emoc.liamelgoog@camreporp
Numer VAT (NIP):
  • GB 155294400
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 08373671
Wystawiam faktury VAT.
Warunki prowadzenia sprzedaży
Unwanted goods / Right to cancel
In accordance with your rights when you purchase goods online, unwanted products can be returned so long as you let us know you want to return them within 14 calendar days from the day after delivery. They must include all original packaging, be in "as new" condition, and must not have been used, installed, or had any data input on them. Any free gifts which may have been sent must also be returned. If the returned item(s) affects any promotional discount or offer then this will be adjusted in your refund.
 
We may make a deduction from the refund if the value of the goods has been reduced as a result of you handling them. Please do not remove any serial number stickers or other identifying marks from any product or packaging as if these have been removed we will be unable to accept any return.
 
To return goods please obtain an RMA number from Customer services on 01925652584. You must enclose the RMA with your return for us to refund it.
 
You must return the goods to us within 14 days of telling us you no longer want them. The return is at your cost, and you need to make sure the goods are properly packaged, and sent with a reputable courier, as you are responsible for the goods until we receive them. We cannot accept any responsibility for goods that are damaged in transit before they reach us. You may wish to insure more expensive items. You have the option of using our courier at discounted rates. DPD can pick up from your home for £18 for a parcel up to 20kg or you can drop off at one of 2,500 DPD locations for £8.99. Please ask Customer Services for a pre-paid label. Please see our suggested packaging pages.
 
Once we have received the goods back from you, we will give you a refund for the cost of the product plus the delivery charge paid (except for the additional costs arising if you selected a type of delivery other than the least expensive type of standard delivery offered by us). If your order was eligible for free delivery, then no refund for postage can be applied.
 
We cannot refund/cancel your purchase if the warranty seal has been broken on any components, if the silver strip on the back of your Software Product Activation Key card has been partially or completely damaged or removed or if the goods were a special order to your specification, for instance, a PC system built to order.
 
We cannot refund or exchange unsealed headphones/headsets for hygiene reasons, unless faulty.
 
please return all goods to:
 
Faulty Goods
If you are not sure if the product is faulty, we encourage you to CONTACT SUPPORT to proceed. We will require your order number and the details of the item(s). You have the option of an exchange or refund. If your items are faulty on arrival, you have 30 calendar days in which to inform us of the fault (please note that for our business customers, this is 14 calendar days). Items should be returned in their original packaging complete with all accessories and documentation. Ask Customer Services for a pre-paid returns label. You can drop off at any one of 2,500 DPD locations throughout the UK. Once we have verified the fault, we'll issue a replacement or full refund to you via your original payment method and reimburse your reasonable return carriage costs. We test returned items, and if a returned item is found not to be faulty by our technicians we will return the item to you, in this instance, you will be liable for the return carriage.
 
If any of your purchases develop a fault, and it's more than 30 calendar days since receipt, then provided your item is within its warranty period, you are entitled to a warranty repair.
 
Unfortunately, we cannot accept any returns where the serial number and/or warranty label or other identifying marks have been removed. Without these, we are unable to confirm that the product that is returned was purchased from us.
 
Sometimes manufacturers provide support direct to end-users. The main reason for this is that they would like to ensure that their customers receive the best possible support on their products. If we refer you to a manufacturer your RMA will invariably be dealt with a lot quicker.
 
For products sold as open box or clearance, the warranty period is 30 days.
 
Damage in Transit
If any items were damaged in transit, we ask that you report it to us within 2 working days (please note that this is 48 hours for our business customers). If the items are visibly damaged on receipt, please refuse the delivery and call Customer services. Items should be returned in their original packaging complete with all accessories and documentation. Once received back into our warehouse, we'll issue a replacement or full refund to you via your original payment method.
 
Item Missing or Incorrect Item
If there is an item missing from your order or the wrong item has been sent, then please contact Customer Services on 01925652584 as soon as possible and in any event within three days, and we will do our best to resolve the problem.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 08373671
Propermac

Propermac

99,6% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 308 tys.
Dołączył: paź 2006
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
We aim to answer all questions within 24 hours on weekdays, but If you have any urgent queries, please call the office on 01925652584 we are open from Monday to Friday 10 am to 4 pm.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (97 582)

  • e***0 (1256)- Opinie wystawione przez kupującego.
    Ostatnie 6 miesięcy
    Zakup potwierdzony
    Very good product. Fast arrival. I am very pleased with the seller and highly recommend him.
  • p***7 (690)- Opinie wystawione przez kupującego.
    Ostatnie 6 miesięcy
    Zakup potwierdzony
    perfect for need, would buy from again
  • Zobacz wszystkie opinie