Zdjęcie 1 z 5
Zdjęcie 1 z 5
Fundamental Concepts in the Design of Experiments by Hicks, Charles R. 0424
US $10,98
Około42,11 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
US $5,38 (około 20,63 zł) USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Fort Mill, South Carolina, Stany Zjednoczone
Zaoszczędź, korzystając z wysyłki łącznej
Dostawa:
Szacowana między So, 28 wrz a Pn, 30 wrz do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 235545735490
Ostatnia aktualizacja: 31-07-2024 16:22:52 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Topic
- Design
- ISBN
- 9780030977107
- Subject Area
- Technology & Engineering, Science
- Publication Name
- Fundamental concepts in the Design of Experiments
- Publisher
- Oxford University Press, Incorporated
- Item Length
- 9.6 in
- Subject
- Engineering (General), Experiments & Projects
- Publication Year
- 1994
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 1 in
- Item Weight
- 30.7 Oz
- Item Width
- 6.5 in
- Number of Pages
- 68 Pages
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej