Sprzedawca zakończył tę ofertę sprzedaży w dniu Śr, 7 sie o 16:15, ponieważ przedmiot nie był już dostępny.
Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Fundamental Concepts in the Design of Experiments by Hicks, Charles R. 0424

ryanblue11
  • (14785)
  • Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
    W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie mają zastosowania. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcej
US $10,98
Około42,11 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Bardzo dobry
    Wysyłka:
    US $5,38 (około 20,63 zł) USPS Media MailTM.
    Znajduje się w: Fort Mill, South Carolina, Stany Zjednoczone
    Zaoszczędź, korzystając z wysyłki łącznej
    Kup kilka przedmiotów
    Jeśli kupisz co najmniej 2 kwalifikujące się przedmioty od tego samego sprzedawcy, automatycznie zastosujemy zniżki kosztów wysyłki.
    Połącz zakup i oszczędzaj
    Aby sprawdzić, czy przedmioty się kwalifikują, dodaj je do koszyka. Na na stronie realizacji transakcji zobaczysz koszt wysyłki łącznej.
    Dostawa:
    Szacowana między So, 28 wrz a Pn, 30 wrz do 43230
    Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
    Zwroty:
    Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
    Płatności:
        

    Kupuj bez obaw

    Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
    Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
    Nr przedmiotu eBay: 235545735490
    Ostatnia aktualizacja: 31-07-2024 16:22:52 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

    Parametry przedmiotu

    Stan
    Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
    Topic
    Design
    ISBN
    9780030977107
    Subject Area
    Technology & Engineering, Science
    Publication Name
    Fundamental concepts in the Design of Experiments
    Publisher
    Oxford University Press, Incorporated
    Item Length
    9.6 in
    Subject
    Engineering (General), Experiments & Projects
    Publication Year
    1994
    Type
    Textbook
    Format
    Hardcover
    Language
    English
    Item Height
    1 in
    Author
    Charles R. Hicks
    Item Weight
    30.7 Oz
    Item Width
    6.5 in
    Number of Pages
    68 Pages

    Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

    Dołączył: mar 2003
    Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
    Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
    W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej