Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Why We Buy : The Science of Shopping by Paco Underhill (2000, Trade Paperback)
US $7,99
Około30,40 zł
Kup teraz
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Zakończona: 12-05-2024 23:17:59 CEST
Wysyłka:
US $4,63 (około 17,62 zł) USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Seattle, Washington, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 2 paź a Pn, 7 paź do 43230
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 235551122790
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN
- 9780684849140
- Book Title
- Why We Buy : the Science of Shopping
- Publisher
- Simon & Schuster
- Item Length
- 8.4 in
- Publication Year
- 2000
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 0.6 in
- Genre
- Social Science, Business & Economics
- Topic
- Consumer Behavior, Anthropology / Cultural & Social, Marketing / Research
- Item Weight
- 8.5 Oz
- Item Width
- 5.5 in
- Number of Pages
- 256 Pages
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej