|Wystawione w kategorii:
Licytowanie zakończyło się w dniu N, 12 maj o 23:17. Sprzedawca ponownie wystawił ten sam lub podobny przedmiot.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Why We Buy : The Science of Shopping by Paco Underhill (2000, Trade Paperback)

Stan:
Bardzo dobry
Zakończona: 12-05-2024 23:17:59 CEST
Cena wywoławcza:
US $1,99
Około7,80 zł
Cena:
US $7,99
Około31,33 zł
Wysyłka:
US $4,13 (około 16,19 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Seattle, Washington, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 4 cze a So, 8 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 235551122790

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
ISBN
9780684849140
Book Title
Why We Buy : the Science of Shopping
Item Length
8.4in
Publisher
Simon & Schuster
Publication Year
2000
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6in
Author
Paco Underhill
Genre
Business & Economics, Social Science
Topic
Consumer Behavior, Anthropology / Cultural & Social, Marketing / Research
Item Width
5.5in
Item Weight
8.5 Oz
Number of Pages
256 Pages

O tym produkcie

Product Information

Is there a method to our madness when it comes to shopping? Hailed by theSan Francisco Chronicleas "a Sherlock Holmes for retailers," author and research company CEO Paco Underhill answers with a definitive "yes" in this witty, eye-opening report on our ever-evolving consumer culture.Why We Buyis based on hard data gleaned from thousands of hours of field research -- in shopping malls, department stores, and supermarkets across America. With his team of sleuths tracking our every move, from sweater displays at the mall to the beverage cooler at the drugstore, Paco Underhill lays bare the struggle among merchants, marketers, and increasingly knowledgeable consumers for control.In his quest to discover what makes the contemporary consumer tick, Underhill explains the shopping phenomena that often go unnoticed by retailers and shoppers alike, including: How a well-placed shopping basket can turn a small purchase into a significant sale What the "butt-brush factor" is and how it can make sales plummet How working women have altered the way supermarkets are designed How the "boomerang effect" makes product placement ever more challenging What kinds of signage and packaging turn browsers into buyers For those in retailing and marketing,Why We Buyis a remarkably fresh guide, offering creative and insightful tips on how to adapt to the changing customer. For the general public,Why We Buyis a funny and sometimes disconcerting look at our favorite pastime.

Product Identifiers

Publisher
Simon & Schuster
ISBN-10
0684849143
ISBN-13
9780684849140
eBay Product ID (ePID)
1178093

Product Key Features

Book Title
Why We Buy : the Science of Shopping
Author
Paco Underhill
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Consumer Behavior, Anthropology / Cultural & Social, Marketing / Research
Publication Year
2000
Genre
Business & Economics, Social Science
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
8.4in
Item Height
0.6in
Item Width
5.5in
Weight
8.5 Oz
Item Weight
8.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.2.U53 1999
Publication Date
2000-06-02
Reviews
Erica MarcusNewsdayWhat Underhill offers in this delightful and engrossing book is a primer in the science of shopping....The effect of reading this book is that of being alternately entertained by hilarious stories and enlightened by trenchant observations., "Why We Buyis a funny and insightful book for people on both sides of the retail counter."-- Michael Gould, CEO, Bloomingdale's, "At last, here is a book that gives this underrated skill the respect it deserves."--The New York Times, " Thanks, Mr. Underhill, for explaining in clear and witty prose why my shopping habits are not all that crazy. Now, please tell my wife!"-- Bob Gale, writer/producer,Back to the Futuretrilogy, R. J. IgneiziThe San Diego Union-TribuneNo matter which point of view you're coming from, shopper or shopkeeper, you'll find Underhill's tips are often funny, sometimes provocative, and almost always usable., "I'm in love. And if I didn't have a devoted husband, two kids and a crushing mortgage, I swear I'd throw caution to the wind and run away with Paco Underhill...fascinating."--Rocky Mountain News(Denver)
Table of Content
CONTENTS IINSTEAD OF SAMOA, STORES: THE SCIENCE OF SHOPPING1. A Science Is Born2. What Retailers Don't KnowIIWALK LIKE AN EGYPTIAN: THE MECHANICS OF SHOPPING3. The Twilight Zone4. You Need Hands5. How to Read a Sign6. Shoppers Move Like People7. DynamicIIIMEN ARE FROM SEARS HARDWARE, WOMEN ARE FROM BLOOMINGDALE'S: THE DEMOGRAPHICS OF SHOPPING8. Shop Like a Man9. What Women Want10. If You Can Read This You're Too Young11. KidsIVSEE ME, FEEL ME, TOUCH ME, BUY ME: THE DYNAMICS OF SHOPPING12. The Sensual Shopper13. The Big Three14. Time, Real and Perceived15. Cash/Wrap Blues16. Magic Acts17. In Cyberspace, No One Can Hear You Shop18. The Self-Exam19. Final ThoughtsAcknowledgmentsIndex
Copyright Date
1999
Lccn
99-012125
Dewey Decimal
381.1
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
21

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

poohbear444

poohbear444

98,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,0 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.7
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (1 125)

c***c (1087)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Just as described. Great transaction.
t***n (934)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
¤ºTOPº¤ø,¸¸,ø¤ºEBAY SELLERº¤ø,¸¸,ø¤ºMANYº¤ø,¸¸,ø¤ºTHANKSº¤ø,¸¸,ø¤ºA++º¤ø,¸¸,ø¤ºA++º¤
m***h (4780)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Deal, A+ seller! Thanks!!! Mike