Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
AC COMPRESSOR CLUTCH KIT COIL PULLEY FITS: 1997 - 2006 FORD F-150 6CYL 4.2L
US $59,99
Około228,28 zł
Stan:
Dostępne: ponad 10Sprzedane: 40
Wysyłka:
Bezpłatnie Expedited Shipping.
Znajduje się w: West Palm Beach, Florida, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 27 wrz a So, 28 wrz do 43230
Wysyłka dzisiaj, jeśli zapłacisz w ciągu 8 godz. 12 min
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 254547701271
Ostatnia aktualizacja: 27-08-2024 16:20:46 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Nowy
- Manufacturer Part Number
- 1548
- Brand
- CoolTech
- Manufacturer Warranty
- 90 Day
- Warranty Period
- 3 Months Warranty
- UPC
- Does not apply
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
AUTO DMA INC
cold fusion
701 S Olive Ave
Apt 913
33401-6504 West Palm Beach, FL
United States
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (19 185)
Ten przedmiot (8)
Wszystkie przedmioty (19 185)
m***a (92)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Muy buen producto llegó rápido
d***h (346)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ponad rok temu
Zakup potwierdzony
thanx! great price for the items. fast shipping. good job! was atraight he'll getting it on though!
a***t (1511)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ponad rok temu
Zakup potwierdzony
5 Star seller A+ in packaging
c***_ (273)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent quality
-***a (24)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excelente👌👌👌👌
_***_ (15)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
(2012 Mustang gt) Worked like a charm the only thing that I ran into a problem with was the snap ring was a little smaller than the original, ended up using the original snap ring just a heads up if you plan to do this job without removing the compressor like I did it is a pain in the butt but possible