|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Kultura Internetu autorstwa Sary Kiesler (1997, oprawa miękka) DARMOWY STATEK!

Tekst oryginalny
Culture of the Internet by Sara Kiesler (1997, Paperback) FREE SHIP!
Stan:
Bardzo dobry
Pre-owned. Very good condition.
Cena:
US $27,99
Około110,78 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Stow, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 3 cze a Pt, 7 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 254794345441
Ostatnia aktualizacja: 30-04-2023 21:10:07 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Pre-owned. Very good condition.”
Topic
Culture, Internet
Subject
Computers & Internet
Subjects
Art & Culture
ISBN
9780805816365
Publication Year
1997
Type
Textbook
Format
Book, Uk-B Format Paperback, Paperback
Language
English
Publication Name
Culture of the Internet
Item Height
1.3in
Author
Sara Kiesler
Item Length
9.1in
Publisher
Taylor & Francis Group
Item Width
6.1in
Item Weight
27.3 Oz
Number of Pages
480 Pages

O tym produkcie

Product Information

As we begin a new century, the astonishing spread of nationally and internationally accessible computer-based communication networks has touched the imagination of people everywhere. Suddenly, the Internet is in everyday parlance, featured in talk shows, in special business "technology" sections of major newspapers, and on the covers of national magazines. If the Internet is a new world of social behavior it is also a new world for those who study social behavior. This volume is a compendium of essays and research reports representing how researchers are thinking about the social processes of electronic communication and its effects in society. Taken together, the chapters comprise a first gathering of social psychological research on electronic communication and the Internet. The authors of these chapters work in different disciplines and have different goals, research methods, and styles. For some, the emergence and use of new technologies represent a new perspective on social and behavioral processes of longstanding interest in their disciplines. Others want to draw on social science theories to understand technology. A third group holds to a more activist program, seeking guidance through research to improve social interventions using technology in domains such as education, mental health, and work productivity. Each of these goals has influenced the research questions, methods, and inferences of the authors and the "look and feel" of the chapters in this book. Intended primarily for researchers who seek exposure to diverse approaches to studying the human side of electronic communication and the Internet, this volume has three purposes: * to illustrate how scientists are thinking about the social processes and effects of electronic communication; * to encourage research-based contributions to current debates on electronic communication design, applications, and policies; and * to suggest, by example, how studies of electronic communication can contribute to social science itself.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
0805816364
ISBN-13
9780805816365
eBay Product ID (ePID)
305641

Product Key Features

Author
Sara Kiesler
Publication Name
Culture of the Internet
Format
Book, Uk-B Format Paperback, Paperback
Language
English
Publication Year
1997
Type
Textbook
Number of Pages
480 Pages

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
1.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
27.3 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
He7631.S613 1997
Table of Content
Contents: S. Kiesler, Preface. Part I: The Net as It Was and Might Become. J. King, R.E. Grinter, J.M. Pickering, The Rise and Fall of Netville: The Saga of a Cyberspace Construction Boomtown in the Great Divide. L. Sproull, S. Faraj, Atheism, Sex, and Databases: The Net as a Social Technology. M.D. Mehta, D.E. Plaza, Pornography in Cyberspace: An Exploration of What's in USENET. J. Manning, W. Scherlis, S. Kiesler, R. Kraut, T. Mukhopadhyay, BOX: Erotica on the Internet: Early Evidence From the HomeNet Trial. Y.M. Binik, J. Cantor, E. Ochs, M. Meana, From the Couch to the Keyboard: Psychotherapy in Cyberspace. Part II: Electronic Groups. N.K. Baym, Interpreting Soap Operas and Creating Community: Inside an Electronic Fan Culture. P. Curtis, Mudding: Social Phenomena in Text-Based Virtual Realities. S. Turkle, Constructions and Reconstructions of Self in Virtual Reality: Playing in the MUDs. K.D. Mickelson, Seeking Social Support: Parents in Electronic Support Group. B. Wellman, An Electronic Group Is Virtually a Social Network. Part III: Power and Influence. C.R. Kedzie, A Brave New World or a New World Order? P.J. Carnevale, T.M. Probst, Conflict on the Internet. R. Kling, BOX: Coordination, Control, and the Intranet. Part IV: Computer-Supported Cooperative Work. T. Connolly, Electronic Brainstorming: Science Meets Technology in the Group Meeting Room. S. Whittaker, C. Sidner, E-mail Overload: Exploring Personal Information Management of E-mail. W. Thorngate, BOX: More That We Can Know: The Attentional Economics of Internet Use. Part V: Networked Organizations. D. Constant, L. Sproull, S. Kiesler, The Kindness of Strangers: On the Usefulness of Electronic Weak Ties for Technical Advice. R.E. Kraut, P. Attewell, Media Use in a Global Corporation: Electronic Mail and Organizational Knowledge. L. Covi, R. Kling, Organizational Dimensions of Effective Digital Library Use: Closed Rational and Open Natural Systems Models. J.W. Schofield, A. Davidson, J.E. Stocks, G. Futoran, The Internet in School: A Case Study of Educator Demand and Its Precursors. Part VI: Differences in Access and Usage. J.P. Walsh, T. Bayma, Computer Networks and Scientific Work. T.K. Bikson, C.W.A. Panis, Computers and Connectivity: Current Trends.
Copyright Date
1997
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Social Aspects, Networking / General, General, Applied Psychology
Lccn
96-031388
Dewey Decimal
302.23
Dewey Edition
20
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Technology & Engineering, Psychology

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

maneuveratwork

maneuveratwork

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,5 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (622)

h***l (271)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you!
3***i (2775)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
great ebayer five stars ⭐⭐⭐⭐ ⭐
h***m (104)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
arrived quickly and as described