|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing Myths That are Killing Business: The Cure for Death Wish Marketing by

Stan:
Dobry
Noticeable but very minor wear marks on the outside edges of the front and back covers and the ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
AU $19,99
Około52,41 zł
Wysyłka:
AU $39,75 (około 104,21 zł) Australia Post International Standard. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Boronia, Australia
Dostawa:
Szacowana między Wt, 28 maj a Wt, 6 sie do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 255405476801
Ostatnia aktualizacja: 07-05-2024 06:17:26 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Noticeable but very minor wear marks on the outside edges of the front and back covers and the ...
Book Title
Marketing Myths That Are Killing Business
Genre
Business, Economics & Industry
Narrative Type
Non-Fiction
Intended Audience
Adults
ISBN
9780070111240
Publication Year
1993
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Marketing Myths That Are Killing Business: the Cure for Death Wish Marketing
Item Height
229mm
Author
Robert S. Shulman, Kevin J. Clancy
Publisher
Mcgraw-Hill Education-Europe
Item Width
157mm
Subject
Marketing
Item Weight
7400g
Number of Pages
308 Pages

O tym produkcie

Product Information

Most businesses blithely cling to common marketing wisdom - and many pay the price by failing. That's the tough premise of this book, which offers unconventional solutions and counter-intuitive answers adaptable to almost any business situation. Drawing on years of experience in the marking trenches and corporate boardrooms as two of the most renowned marketing consultants in America, Kevin J. Clancy and Robert S. Shulman show marketers how to eliminate the myths and death wish practices that are killing brands, products, services, and companies throughout the world. Readers will learn to self-correct more than 100 prevalent death wish marketing fallacies, including: CEOs know a great deal about marketing ; small businesses can't compete with giants like WalMart ; heavy users are your best prospects ; database marketing has all the answers ; focus groups are a serious basis for smart decision making ; marketing partners have your best interests in mind ; if P&G does it, then it must be right ; and we need to retain all of our customers and keep them 100% satisfied . Throughout there are anecdotes and examples from the authors' experience and research.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education-Europe
ISBN-13
9780070111240
eBay Product ID (ePID)
96641182

Product Key Features

Author
Robert S. Shulman, Kevin J. Clancy
Publication Name
Marketing Myths That Are Killing Business: the Cure for Death Wish Marketing
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
1993
Type
Textbook
Number of Pages
308 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
157mm
Item Weight
7400g

Additional Product Features

Title_Author
Robert S. Shulman, Kevin J. Clancy
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

warehouse-deals-direct-australia

warehouse-deals-direct-australia

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,6 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (3 077)

m***b (516)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great thanks
0***0 (64)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
No issues
3***y (288)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
here in no time at all.