|Wystawione w kategorii:
Licytowanie zakończyło się w dniu Cz, 23 maj o 14:09. Sprzedawca ponownie wystawił ten sam lub podobny przedmiot.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Crucial Confrontations: Tools for Resolving Broken Promises, Violated...

Stan:
Do przyjęcia
Okay Condition, book has been used.
Zakończona: 23-05-2024 14:09:04 CEST
Cena wywoławcza:
US $0,99
Około4,01 zł
Wysyłka:
US $4,13 (około 16,72 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Barboursville, Virginia, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 20 cze a Wt, 25 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 256513437843

Parametry przedmiotu

Stan
Do przyjęcia
Na książce widoczne są wyraźne ślady używania. Okładka lub oprawa może być uszkodzona, ale książka jest nadal cała. Na marginesach możliwe są notatki oraz podkreślenia i zaznaczenia w tekście, ale nie brakuje stron ani niczego, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na czytelność lub zrozumiałość tekstu. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Okay Condition, book has been used.”
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780071446525
Subject Area
Business & Economics, Language Arts & Disciplines
Publication Name
Crucial Confrontations: Tools for Talking about Broken Promises, Violated Expectations, and Bad Behavior
Item Length
9 in
Publisher
McGraw-Hill Companies, T.H.E.
Subject
Training, Communication Studies
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
Kerry Patterson, Ron Mcmillan, Al Switzler, Joseph Grenny
Item Width
6 in
Item Weight
13.9 Oz
Number of Pages
304 Pages

O tym produkcie

Product Information

The authors of the New York Times bestseller Crucial Conversations show you how to achieve personal, team, and organizational success by healing broken promises, resolving violated expectations, and influencing bad behavior. Discover skills to resolve touchy, controversial, and complex issues at work and at home-now available in this follow-up to the internationally popular Crucial Conversations. Behind the problems that routinely plague organizations and families, you'll find individuals who are either unwilling or unable to deal with failed promises. Others have broken rules, missed deadlines, failed to live up to commitments, or just plain behaved badly-and nobody steps up to the issue. Or they do, but do a lousy job and create a whole new set of problems. Accountability suffers and new problems spring up. New research demonstrates that these disappointments aren't just irritating, they're costly-sapping organizational performance by twenty to fifty percent and accounting for up to ninety percent of divorces. observations to increase confidence in facing issues like: an employee speaks to you in an insulting tone that crosses the line between sarcasm and insubordination. Now what? Your boss just committed you to a deadline you know you can't meet-and not-so-subtly hinted he doesn't want to hear complaints about it. Your son walks through the door sporting colorful new body art that raises your blood pressure by forty points. Speak now, pay later. An accountant wonders how to step up to a client who is violating the law. Can you spell unemployment? Family members fret over how to tell granddad that he should no longer drive his car. This is going to get ugly. A nurse worries about what to say to an abusive physician. She quickly remembers how things work around here and decides not to say anything. Everyone knows how to run for cover, or if adequately provoked, step up to these confrontations in a way that causes a real ruckus. That we have down pat. in a way that solves the problem at hand, and doesn't harm the relationship-and in fact, even strengthens it. Crucial Confrontations borrows from twenty years of research involving two groups. More than 25,000 people helped the authors identify those who were most influential during crucial confrontations. They spent 10,000 hours watching these people, documented what they saw, and then trained and tested with more than 300,000 people. Second, they measured the impact of crucial confrontations improvements on organizational and team performance-the results were immediate and sustainable: twenty to fifty percent improvements in measurable performance.

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Companies, T.H.E.
ISBN-10
0071446524
ISBN-13
9780071446525
eBay Product ID (ePID)
30772288

Product Key Features

Author
Kerry Patterson, Ron Mcmillan, Al Switzler, Joseph Grenny
Publication Name
Crucial Confrontations: Tools for Talking about Broken Promises, Violated Expectations, and Bad Behavior
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Training, Communication Studies
Publication Year
2004
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Language Arts & Disciplines
Number of Pages
304 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
0.7 in
Item Width
6 in
Item Weight
13.9 Oz

Additional Product Features

LCCN
2005-276538
Lc Classification Number
Bf637.C45
Copyright Date
2005
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
303.6/9
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

nstyat2d

nstyat2d

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 86
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (39)

3***3 (1367)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Absolutely perfect I very highly recommend buying from the seller. Thanks so much.
o***r (879)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Wow super fast shipping thanks
e***l (241)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Items in great condition, quick shipping and good packaging. Excellent transaction and recommended seller.