Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Shigeru Miyamoto : Super Mario Bros., Donkey Kong, Legenda Zeldy, Papier...

Tekst oryginalny
Shigeru Miyamoto : Super Mario Bros., Donkey Kong, the Legend of Zelda, Paper...
Dostępny ostatni przedmiot
Stan:
Nowy
Ostatnia sztuka / Sprzedane: 2
Cena:
US $29,78
Około120,29 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Jessup, Maryland, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 27 cze a Wt, 9 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 14 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 263586897093
Ostatnia aktualizacja: 18-06-2024 21:45:02 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Shigeru Miyamoto : Super Mario Bros., Donkey Kong, the Legend of
ISBN
9781628923889
Subject Area
Computers, Games & Activities, Social Science
Publication Name
Shigeru Miyamoto : Super Mario Bros. , Donkey Kong, the Legend of Zelda
Item Length
8.5 in
Publisher
Bloomsbury Academic & Professional
Subject
Programming / Games, Media Studies, Video & Electronic
Series
Influential Video Game Designers Ser.
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Jennifer Dewinter
Item Width
5.5 in
Item Weight
9.1 Oz
Number of Pages
200 Pages

O tym produkcie

Product Information

Video games are considered by many to be just entertainment-essentially void of skillful, artistic intervention. But as any gamer knows, there's incredible technical and graphic talent behind even a flickering Gameboy screen. You may have never heard Shigeru Miyamoto's name, but you've probably spent many a lazy afternoon absorbed in his work. Joining Nintendo as a video game designer in the late 1970s, Miyamoto created the powerhouse franchises Super Mario Bros. , The Legend of Zelda , and Donkey Kong -games so ubiquitous that Miyamoto was named one of TIME's 100 Most Influential People in 2007. Combining critical essays with interviews, bibliographies, and striking visuals, Shigeru Miyamoto unveils the artist behind thousands of glowing gaming screens, tracing out his design decisions, aesthetic preferences, and the material conditions that shaped his work. With this incredible (and incredibly unknown) figure, series editors Jennifer DeWinter and Carly Kocurek launch the Influential Video Game Designers series, at last giving these artists the recognition they deserve.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Academic & Professional
ISBN-10
1628923881
ISBN-13
9781628923889
eBay Product ID (ePID)
204106444

Product Key Features

Author
Jennifer Dewinter
Publication Name
Shigeru Miyamoto : Super Mario Bros. , Donkey Kong, the Legend of Zelda
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Programming / Games, Media Studies, Video & Electronic
Series
Influential Video Game Designers Ser.
Publication Year
2015
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Games & Activities, Social Science
Number of Pages
200 Pages

Dimensions

Item Length
8.5 in
Item Height
0.8 in
Item Width
5.5 in
Item Weight
9.1 Oz

Additional Product Features

LCCN
2015-000344
Lc Classification Number
Gv1469.3.D49 2015
Reviews
The Influential Video Game Designers series aims at a gap in interdisciplinary games studies: the game-'auteur.' To date, video games are considered goods-produced in economics without authorship. However, a close look shows that the "object" of the video game comprises not only modes of production or economics, but also the perspective of a maker. In this sense, the first volume of the series, about the Japanese game designer Shigeru Miyamoto, is conceptually and theoretically the right decision: Miyamoto is a game designer who is rather unknown to public, but certainly popular and ever-present (at least to a general audience) with his games. To discuss the work, aesthetic preferences, and strategies of production of a man who could be addressed as one of the 'father figures' of game design is the right decision. The book itself is not only a must-have for everybody interested in gaming culture, game design or the Japanese gaming industry, but also a great way to remember when you wasted your free time (and your coins) by playing Super Mario Bros. or Donkey Kong., Shigeru Miyamoto: Super Mario Bros., Donkey Kong, The Legend of Zelda really gets at the heart of Miyamoto's influence on the gaming industry ... Providing a great understanding of Shigeru Miyamoto's role in the gaming industry, it's a book that also gives readers an understanding of the history of gaming as a whole, as well as the many influences one influential designer can have ... it provides a fascinating look at how the gaming industry has evolved through the years., Summing up such a massive career is an unbelievable act of compression, and what is there is incredibly well-researched and well-synthesized to the point that it feels like its own tidy Miyamoto-like object... An incredibly well-rounded resource, brimming with anecdotes, interviews, and any document on-hand to provide a clearer understanding of a public-yet-enigmatic figure.
Table of Content
Acknowledgments List of Figures Foreword Chapter 1: The Father of Modern Video Games Chapter 2: Spatial Narratives: Characters in their Worlds Chapter 3: From Games to Experiences: Designing for User Freedom and Unique Expression Chapter 4: Revolutionizing Gameplay: Casual Games and Mature Audiences Chapter 5: In His Own Words: Transcript of Miyamoto's 1999 Game Developer Conference Keynote Chapter 6: A Continuing Legacy Gameography Works Cited Index
Copyright Date
2015
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
794.8
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (344 246)

d***m (381)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very satisfied with item purchased
d***m (381)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very satisfied with item purchased
d***m (381)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very satisfied with item purchased