Zdjęcie 1 z 7
Zdjęcie 1 z 7
ArtCreativity Pirate Hook - Piracki wieszak na kostiumy Rekwizyt, 8,5-calowy haczyk Ręka dla kapitana–
US $9,99
Około38,38 zł
Stan:
Nowy z metką
Fabrycznie nowy, nieużywany i nienoszony przedmiot w oryginalnym opakowaniu (np. oryginalnym pudełku lub torbie) i/lub z dołączonymi oryginalnymi metkami.
Dostępne: 5
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping.
Znajduje się w: Monroe, New York, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 27 wrz a Pn, 30 wrz do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 266480687943
Ostatnia aktualizacja: 28-03-2024 17:31:21 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Brand
- ArtCreativity
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej
Opinie sprzedawców (1 052)
- u***0 (31)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat product. Will keep returning to this seller.
- i***i (2913)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatnie 6 miesięcyZakup potwierdzony5-star seller, service, transaction, item condition, packaging, delivery
- _***e (135)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatnie 6 miesięcyZakup potwierdzonyTERRIBLE SELLER! No communication what-so-ever from this seller. No tracking information regarding the shipped item either. Item did not arrive as promised in the ad. Stay clear of this seller UNLESS you want to be disappointed.Odpowiedź od: artcreativity15- Opinie, na które odpowiedział sprzedawca artcreativity15.- Opinie, na które odpowiedział sprzedawca artcreativity15.We sincerely apologize for the lack of communication and the delays in shipping your order. As a valued customer, we understand how frustrating this has been, and we are truly sorry for the inconvenience. On 8/15, we processed a refund for this buyer and sent an email apologizing for the delays. Please know that we are taking steps to prevent this from happening again in the future. Thank you for your understanding.