|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing Maximilian: The Visual Ideology of a Holy Roman Emperor L. Silver Hre

Stan:
Bardzo dobry
Cena:
GBP 9,99
Około50,38 zł
Ten przedmiot zostanie wysyłany w ramach Programu wysyłki międzynarodowej.
Obejmuje śledzenie przesyłki za granicę, uproszczoną odprawę celną i brak dodatkowych opłat przy dostawie. Dowiedz się więcej
Wysyłka:
GBP 18,91 (około 95,36 zł) Wysyłka przyspieszona do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay
Ta kwota zawiera podane przez sprzedawcę opłaty za wysyłkę na terenie kraju oraz obowiązujące opłaty za wysyłkę za granicę, opłaty za obsługę i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Bellshill, Wielka Brytania
Opłaty importowe: 
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Ta kwota zawiera obowiązujące opłaty celne, podatki, prowizje za pośrednictwo i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
Dostawa:
Szacowana między Cz, 16 maj a Cz, 23 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Obejmuje śledzenie przesyłki
Płatności:
     
Opłaty za wysyłkę za granicę i opłaty importowe płacisz firmie Pitney Bowes Inc. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o Programie wysyłki międzynarodowej na eBay

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 266506240941
Ostatnia aktualizacja: 28-02-2024 07:11:16 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
ISBN
9780691130194
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Book Title
Marketing Maximilian: the Visual Ideology of a Holy Roman Emperor
Item Height
254mm
Author
Larry Silver
Publisher
Princeton University Press
Topic
History
Item Width
203mm
Item Weight
1077g
Number of Pages
320 Pages

O tym produkcie

Product Information

Long before the photo op, political rulers were manipulating visual imagery to cultivate their authority and spread their ideology. Born just decades after Gutenberg, the Holy Roman Emperor Maximilian I (1459-1519) was, Larry Silver argues, the first ruler to exploit the propaganda power of printed images and text. Marketing Maximilian explores how Maximilian used illustrations and other visual arts to shape his image, achieve what Max Weber calls the routinization of charisma, strengthen the power of the Hapsburg dynasty, and help establish the Austro-Hungarian Empire. A fascinating study of the self-fashioning of an early modern ruler who was as much image-maker as emperor, Marketing Maximilian shows why Maximilian remains one of the most remarkable, innovative, and self-aggrandizing royal art patrons in European history. Silver describes how Maximilian--lacking a real capital or court center, the ability to tax, and an easily manageable territory--undertook a vast and expensive visual-media campaign to forward his extravagant claims to imperial rank, noble blood, perfect virtues, and military success.To press these claims, Maximilian patronized and often personally supervised and collaborated with the best printers, craftsmen, and artists of his time (among them no less than Albrecht Durer) to plan and produce illustrated books, medals, heralds, armor, and an ambitious tomb monument.

Product Identifiers

Publisher
Princeton University Press
ISBN-13
9780691130194
eBay Product ID (ePID)
91464091

Product Key Features

Book Title
Marketing Maximilian: the Visual Ideology of a Holy Roman Emperor
Author
Larry Silver
Format
Hardcover
Language
English
Topic
History
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
320 Pages

Dimensions

Item Height
254mm
Item Width
203mm
Item Weight
1077g

Additional Product Features

Title_Author
Larry Silver
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

lauraandandi1

lauraandandi1

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,5 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (1 558)

t***c (2738)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Great seller fast delivery thanks
7***i (2143)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
good service
c***l (13872)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Lovely spoons, just as described and promptly sent - thank you!