|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing dzisiaj: sukcesy, porażki i zwroty John B. Clark (oprawa miękka)

Tekst oryginalny
Marketing Today: Successes, Failures, & Turnarounds by John B. Clark (Paperback)
Stan:
Dobry
Cena:
US $2,50
Około10,00 zł
(US $2,50 / Unit)
Odbiór osobisty:
Bezpłatny odbiór osobisty z: Englewood, New Jersey, Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla odbioru
Wysyłka:
US $4,13 (około 16,51 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Englewood, New Jersey, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 10 maj a Pn, 13 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 266509161322
Ostatnia aktualizacja: 27-04-2024 01:55:23 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Signed
No
Book Series
N/A
Ex Libris
No
Narrative Type
Nonfiction
Original Language
English
Inscribed
No
Intended Audience
Young Adults, Adults
Edition
Revised Edition, Second Edition
Vintage
Yes
Personalize
No
Type
Novel
Era
1990s
Personalized
No
Features
Unabridged
Country/Region of Manufacture
United States
Number of Pages
238
ISBN
9780135589663
Publication Year
1990
Format
Trade Paperback
Language
English
Book Title
Marketing Today
Author
John B. Clark
Publisher
Prentice Hall PTR
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General

O tym produkcie

Product Information

Explores the principles and strategies certain American and international companies have implemented, and looks at the varied results these strategies have produced. Among the companies examined are McDonald's, Federal Express, DeLorean Motor Company, Woolworth and Coca Cola.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0135589665
ISBN-13
9780135589663
eBay Product ID (ePID)
2103469

Product Key Features

Book Title
Marketing Today
Author
John B. Clark
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Marketing / General
Publication Year
1990
Genre
Business & Economics

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.1.C54 1990
Edition Number
2
Lccn
89-026525
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
20

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Callahan Books

Callahan Books

99,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,6 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (976)

e***e (3462)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item as described. Shipped promptly.
l***b (1568)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks
a***c (162)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described and fast shipping thanks