Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Programowanie gier z Unity i C#: Kompletny przewodnik dla początkujących–
US $33,83
Około129,98 zł
Stan:
“Paperback--exlibrary--cover slight wear--otherwise, excellent condition”
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
US $7,55 (około 29,01 zł) Economy Shipping.
Znajduje się w: Lithia, Florida, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 27 wrz a Pn, 30 wrz do 43230
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 266617747733
Ostatnia aktualizacja: 02-09-2024 14:26:32 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Bardzo dobry
- Uwagi sprzedawcy
- “Paperback--exlibrary--cover slight wear--otherwise, excellent condition”
- Book Title
- Game Programming with Unity and C#: A Complete Beginner’s Guide
- ISBN
- 9781484256558
- Subject Area
- Computers, Games & Activities
- Publication Name
- Game Programming with Unity and C# : a Complete Beginner's Guide
- Publisher
- Apress L. P.
- Item Length
- 10 in
- Subject
- Programming / Games, Software Development & Engineering / General, Video & Electronic
- Publication Year
- 2020
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 1.2 in
- Item Weight
- 36.2 Oz
- Item Width
- 7 in
- Number of Pages
- 577 Pages
O tym produkcie
Product Identifiers
Publisher
Apress L. P.
ISBN-10
1484256557
ISBN-13
9781484256558
eBay Product ID (ePID)
8038386153
Product Key Features
Number of Pages
577 Pages
Publication Name
Game Programming with Unity and C# : a Complete Beginner's Guide
Language
English
Subject
Programming / Games, Software Development & Engineering / General, Video & Electronic
Publication Year
2020
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Games & Activities
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
1.2 in
Item Weight
36.2 Oz
Item Length
10 in
Item Width
7 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
794.81526
Synopsis
Designed for beginners with no knowledge or experience in game development or programming, this book teaches the essentials of the Unity game engine, the C# programming language, and the art of object-oriented programming. New concepts are not only explained, but thoroughly demonstrated. Starting with an introduction to Unity, you'll learn about scenes, GameObjects, prefabs, components, and how to use the various windows to interact with the engine. You'll then dive into the fundamentals of programming by reviewing syntax rules, formatting, methods, variables, objects and types, classes, and inheritance, all while getting your hands dirty writing and testing code yourself. Later, the book explains how to expose script data in the Inspector and the basics of Unity's serialization system. This carefully crafted work guides you through the planning and development of bare bones, simple game projects designed to exercise programming concepts while keeping less relevant interruptions out of the way, allowing you to focus on the implementation of game mechanics first and foremost. Through these example projects, the book teaches input handling, rigidbodies, colliders, cameras, prefab instantiation, scene loading, user interface design and coding, and more. By the end, you'll have built a solid foundation in programming that will pave your way forward in understanding core C# syntax and fundamentals of object-oriented programming--not just what to type but why it's typed and what it's really doing. Game Programming with Unity and C# will send you on your way to becoming comfortable with the Unity game engine and its documentation and how to independently seek further information on yet-untouched concepts and challenges. What You'll Learn Understand the fundamentals of object-oriented computer programming, including topics specifically relevant for games. Leverage beginner-to-intermediate-level skills of the C# programming language and its syntax. Review all major component types of the Unity game engine: colliders and rigidbodies, lights, cameras, scripts, etc. Use essential knowledge of the Unity game engine and its features to balance gameplay mechanics for making interesting experiences. Who This Book Is For Beginners who have no prior experience in programming or game development who would like to learn with a solid foundation that prepares them to further develop their skills.
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej
Opinie sprzedawców (1 362)
- 7***o (1407)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGorgeous Book! Thank You
- v***d (275)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyBetter than described condition. Thanks.
- a***0 (878)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyExcellent