|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Managing Through Incentives: How to ..., Lee, Dwight R.

Stan:
Bardzo dobry
Cena:
GBP 6,40
Około32,27 zł
Ten przedmiot zostanie wysyłany w ramach Programu wysyłki międzynarodowej.
Obejmuje śledzenie przesyłki za granicę, uproszczoną odprawę celną i brak dodatkowych opłat przy dostawie. Dowiedz się więcej
Wysyłka:
GBP 16,24 (około 81,89 zł) Wysyłka przyspieszona do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay
Ta kwota zawiera podane przez sprzedawcę opłaty za wysyłkę na terenie kraju oraz obowiązujące opłaty za wysyłkę za granicę, opłaty za obsługę i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Harborne, Birmingham, We, Wielka Brytania
Opłaty importowe: 
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Ta kwota zawiera obowiązujące opłaty celne, podatki, prowizje za pośrednictwo i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
Dostawa:
Szacowana między Wt, 14 maj a Śr, 22 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Obejmuje śledzenie przesyłki
Płatności:
     
Opłaty za wysyłkę za granicę i opłaty importowe płacisz firmie Pitney Bowes Inc. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o Programie wysyłki międzynarodowej na eBay

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 266699424490
Ostatnia aktualizacja: 02-03-2024 12:22:16 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Binding
Hardback
Artist
Lee, Dwight R.
Brand
N/A
Date of Publication
19981022
EAN
9780195119015
ISBN
0195119010
Book Title
Managing Through Incentives: How to Develop a More Collaborati...
Release Title
Managing Through Incentives: How to Develop a More Collaborati...
Title
Managing Through Incentives: How to Develop a More Collaborati...
Colour
N/A
Publication Year
1998
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Managing through Incentives: How to Develop a More Collaborative, Productive, and Profitable Organization
Item Height
244mm
Author
Dwight R. Lee, Richard B. Mckenzie
Publisher
Oxford University Press
Item Width
165mm
Subject
Management
Item Weight
645g
Number of Pages
348 Pages

O tym produkcie

Product Information

Incentives are the most powerful tools executives can use to improve worker performance. This is particularly true in today's empowered workplace, where incentives can ensure that workers apply their initiative toward company goals. Now, in this groundbreaking book, Richard McKenzie and Dwight Lee show how to select the right incentives and how to use them for best results. Generously illustrated with examples from business, industry, government, academia, and professional sports, this superb volume offers a comprehensive overview of incentives, both in theory and in practice, providing a wealth of ideas managers can use to get employees to work harder, smarter, and more cooperatively. Much of the book is quite eye-opening. For instance, while McKenzie and Lee recognize that money is the prime motivator, they urge managers not to overlook the power of non-monetary incentives, carefully evaluating such motivators as fringe benefits, psychological incentives, education, and training. And they examine a host of other issues, including how to take advantage of executive overpayment to increase profits; the limits of piece-rate and other pay-for-performance schemes; finding the right balance between current pay and a more generous pension plan; the value of tough bosses; and hostile takeovers as a form of managerial incentive. How workers are rewarded is often more important than how much they are rewarded, say the authors. The job of good managers is getting the incentives right. Managing Through Incentives shows managers how to apply proven motivators to help any size firm energize the work force, increase its profits, and meet the awesome challenges of today's fiercely competitive global economy.

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press
ISBN-13
9780195119015
eBay Product ID (ePID)
87945190

Product Key Features

Author
Dwight R. Lee, Richard B. Mckenzie
Publication Name
Managing through Incentives: How to Develop a More Collaborative, Productive, and Profitable Organization
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management
Publication Year
1998
Type
Textbook
Number of Pages
348 Pages

Dimensions

Item Height
244mm
Item Width
165mm
Item Weight
645g

Additional Product Features

Title_Author
Dwight R. Lee, Richard B. Mckenzie
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

peterawatt

peterawatt

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 232
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (120)

e***r (1303)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Lovely embroidery. Superfast delivery. Thank you.
1***1 (1045)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you - just as described and arrived very well packed.
7***7 (5)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book was as described , used but in very good condition.