Zdjęcie 1 z 1
Galeria
Zdjęcie 1 z 1
ELECTROSPORT STATORE ALTERNATORE HONDA 400 TRX FA 2004-2007
EUR 142,90
Około622,34 zł
Stan:
Nowy
Fabrycznie nowy, nieużywany, nieotwierany i nieuszkodzony przedmiot w oryginalnym opakowaniu (gdy opakowanie jest stosowane). Opakowanie powinno być identyczne, jak to stosowane w sklepach detalicznych, o ile producent nie zastosował innych opakowań, takich jak pudełka bez nadruku lub plastikowe torebki. Aby sprawdzić szczegóły, zobacz opis podany przez sprzedającego.
Dostępne: 100
Wysyłka:
Wysyłka do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki
Znajduje się w: serra riccò, Włochy
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 273642306431
Ostatnia aktualizacja: 24-10-2023 09:56:51 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- MPN
- 15676
- Marca
- Electrosport Industries
- EAN
- Non applicabile
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
SC RACING SHOP S. R. L.
luca sansalone
Via Brigata Liguria 3/1A
16121 Genova, GE
Italy
Numer VAT (NIP):
- IT 02430170999
Wystawiam faktury VAT.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (33 609)
- 8***d (1519)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyPerfetto
- c***y (365)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyBuonasera devo ancora testarlo ma a vederlo sulla moto dà un ottima impressione forse un pochino basso ma bisogna vedere come devia l'aria
- 9***p (1)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyLe protège carter embrayage ( le droit ) est très difficile à poser. Les bord ne passent pas facilement voir pas du tout entre le carter et le bras oscillant. Il faut passer presque en force pour que les deux soit au contact et que la vis morde dans le carter moteur Quand à la pedale de frein elle vient buter sur la protection. Il faut l’abaisser en dévissant le contre écrou et cela modifie l’ergonomie de la moto mais ce n’est pas de bcp. Usinage semble approximatif Peut être un cas isolé