|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Guy Morrow Rethinking the Music Business (Paperback) (UK IMPORT)

Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
C $254,67
Około745,85 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GU14 0GT, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 276218286174
Ostatnia aktualizacja: 02-05-2024 02:02:04 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Rethinking the Music Business : Music Contexts, Rights, Data, and Covid-19
Publication Name
Rethinking the Music Business
Title
Rethinking the Music Business
Subtitle
Music Contexts, Rights, Data, and COVID-19
Author
Daniel Nordgård
Contributor
Peter Tschmuck (Edited by)
Format
Trade Paperback
EAN
9783031095344
ISBN
9783031095344
Edition
1st ed. 2022
Publisher
Springer International Publishing A&G
Genre
Music, Business & Economics
Topic
History & Criticism, General, Industries / Media & Communications, Economics / General
Release Date
09/09/2023
Release Year
2023
Language
English
Country/Region of Manufacture
CH
Item Height
235mm
Item Length
9.3in
Series
Music Business Research
Publication Year
2023
Item Width
6.1in
Item Weight
14.9 Oz
Number of Pages
X, 260 Pages

O tym produkcie

Product Information

COVID-19 had a global impact on health, communities, and the economy. As a result of COVID-19, music festivals, gigs, and events were canceled or postponed across the world. This directly affected the incomes and practices of many artists and the revenue for many entities in the music business. Despite this crisis, however, there are pre-existing trends in the music business - the rise of the streaming economy, technological change (virtual and augmented reality, blockchain, etc.), and new copyright legislation. Some of these trends were impacted by the COVID-19 crisis while others were not. This book addresses these challenges and trends by following a two-pronged approach: the first part focuses on the impact of COVID-19 on the music business, and the second features general perspectives. Throughout both parts, case studies bring various themes to life. The contributors address issues within the music business before and during COVID-19. Using various critical approaches for studying the music business, this research-based book addresses key questions concerning music contexts, rights, data, and COVID-19. Rethinking the music business is a valuable study aid for undergraduate and postgraduate students in subjects including the music business, cultural economics, cultural management, creative and cultural industries studies, business and management studies, and media and communications.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3031095340
ISBN-13
9783031095344
eBay Product ID (ePID)
7062386781

Product Key Features

Book Title
Rethinking the Music Business : Music Contexts, Rights, Data, and Covid-19
Author
Daniel Nordgård
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
History & Criticism, General, Industries / Media & Communications, Economics / General
Publication Year
2023
Genre
Music, Business & Economics
Number of Pages
X, 260 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
14.9 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
He1-9900
Table of Content
1. Introduction.- Part I: The Impact of the COVID-19 Pandemic on the Music Business.- 2. 'Losing Work, Losing Purpose': Representations of Musicians' Mental Health in the Time of COVID-19.- 3. The Impact of the COVID-19 Pandemic on the Incomes of Freelance Classical Musicians in Austria.- 4. Digital Transformation in the Music Industry: How the COVID-19 Pandemic Has Accelerated New Business Opportunities.- 5. Social 'Capitalising' the COVID-19 Pandemic: A Portrait of Three Zimbabwean Female Musicians.- 6. The Shape of Clubs to Come: Exploring the Pandemic's Impact on Live Music Venues in Germany.- 7. Jazz Festivals in the Time of COVID-19: Exploring Exposed Fragilities, Community Resilience and Industry Recovery.- Part II: The Music Business in General.- 8. StraightOutta Mumbai: Exploring Informality and Innovation in Dharavi's Hip-Hop Industry.- 9. Optimisation of Musical Distribution in Streaming Services: Third-Party Playlist Promotion and Algorithmic Logics of Distribution.- 10. The Music Modernization Act: Mechanical Copyright in the Age of Music Streaming.- 11. Musical Aspirations and DIY/DIO Practices in Online Communities of Amateur Independent Filipino Songwriters.- 12. Market Readiness for the Digital Music Industries: A Case Study of Independent Artists.- 13. The Changing Role and Function of Music Charts in the Contemporary Music Economy.
Copyright Date
2022
Dewey Decimal
338.4778
Series
Music Business Research Ser.
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

RAREWAVES. COM LIMITED
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
W4 5PY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 864 1548 11
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05540102
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves Canada

Rarewaves Canada

98,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 460 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (182 557)

h***a (1579)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you very much.
l***g (365)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great place to get deals on vinyl. Repeat customer!
j***u (1377)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+ As advertised. No problems. Thanks!