|Wystawione w kategorii:
Sprzedawca zakończył tę ofertę sprzedaży w dniu Śr, 22 maj o 20:53, ponieważ przedmiot nie był już dostępny.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Podstawy programowania gier w C/C++: korzystanie z docelowego D

Tekst oryginalny
The Fundamentals of C/C++ Game Programming : Using Target-Based D
Tekst oryginalny
Free US Delivery | ISBN:1498788742
Stan:
Dobry
Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $26,68
Około108,04 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Reno, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 21 cze a Śr, 26 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 276347804920
Ostatnia aktualizacja: 22-05-2024 16:58:51 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition ...
Features
EX-LIBRARY
Book Title
The Fundamentals of C/C++ Game Programming : Using Target-Based D
ISBN
9781498788748
Subject Area
Computers
Publication Name
Fundamentals of C/C++ Game Programming : Using Target-Based Development on Sbc's
Item Length
9.3 in
Publisher
A + K Peter's, The Limited
Subject
Programming / Games, Computer Graphics, Programming Languages / C++, Programming Languages / C
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1.1 in
Author
Brian Beuken
Item Width
7.5 in
Item Weight
33.3 Oz
Number of Pages
502 Pages

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Better World Books Marketplace, Inc.
Christine Putman
55740 Currant Rd
46545 Mishawaka, IN
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobdlrowretteb@oner-yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.