Zdjęcie 1 z 12
Zdjęcie 1 z 12
Introduction to Mediation, Moderation, and Conditional Process Analysis: A...
GBP 12,00
Około61,55 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
GBP 16,43 (około 84,28 zł) International Priority Shipping do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay.
Znajduje się w: Sheffield, Wielka Brytania
Opłaty importowe:
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Dostawa:
Szacowana między Wt, 15 paź a Śr, 23 paź do 43230
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 276374588006
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN
- 9781609182304
- Subject Area
- Experimental Psychology
- Publication Name
- Introduction to Mediation, Moderation, and Conditional Process Analysis: a Regression-Based Approach
- Publisher
- Guilford Publications
- Subject
- Coaching & Career Guidance, Classical Studies
- Publication Year
- 2013
- Series
- Methodology in the Social Sciences
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 254 mm
- Item Weight
- 1102 g
- Item Width
- 178 mm
- Number of Pages
- 507 Pages
O tym produkcie
Product Information
Explaining the fundamentals of mediation and moderation analysis, this engaging book also shows how to integrate the two using an innovative strategy known as conditional process analysis. Procedures are described for testing hypotheses about the mechanisms by which causal effects operate, the conditions under which they occur, and the moderation of mechanisms. Relying on the principles of ordinary least squares regression, Andrew Hayes carefully explains the estimation and interpretation of direct and indirect effects, probing and visualization of interactions, and testing of questions about moderated mediation. Examples using data from published studies illustrate how to conduct and report the analyses described in the book. Of special value, the book introduces and documents PROCESS, a macro for SPSS and SAS that does all the computations described in the book. The companion website (www.afhayes.com) offers free downloads of PROCESS plus data files for the book's examples. Unique features include: *Compelling examples (presumed media influence, sex discrimination in the workplace, and more) with real data; boxes with SAS, SPSS, and PROCESS code; and loads of tips, including how to report mediation, moderation and conditional process analyses. *Appendix that presents documentation on use and features of PROCESS. *Online supplement providing data, code, and syntax for the book's examples.
Product Identifiers
Publisher
Guilford Publications
ISBN-13
9781609182304
eBay Product ID (ePID)
148931318
Product Key Features
Number of Pages
507 Pages
Language
English
Publication Name
Introduction to Mediation, Moderation, and Conditional Process Analysis: a Regression-Based Approach
Publication Year
2013
Subject
Coaching & Career Guidance, Classical Studies
Type
Textbook
Subject Area
Experimental Psychology
Series
Methodology in the Social Sciences
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
254 mm
Item Weight
1102 g
Item Width
178 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Harvey Guest
23 Westmoreland Street
Sheffield
South Yorkshire
S6 3JA
United Kingdom
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (3 106)
- m***m (9278)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat, thanks
- t***1 (1641)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyNicely done , as described
- k***m (977)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyVery nice thanks