Zdjęcie 1 z 1
Marketing 4.0: Przejście od tradycyjnego do cyfrowego autorstwa Philipa Kotlera: Nowy–
Dostępny ostatni przedmiot
Stan:
Ostatnia sztuka / Sprzedane: 3
Wysyłka:
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 10 cze a Śr, 12 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,5% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 282819383546
Ostatnia aktualizacja: 08-05-2024 13:03:22 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Publication Date
- 2017-01-03
- ISBN
- 1119341205
- Book Title
- Marketing 4. 0 : Moving from Traditional to Digital
- Item Length
- 9.1 in
- Publisher
- Wiley & Sons, Incorporated, John
- Publication Year
- 2016
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Illustrator
- Yes
- Item Height
- 1 in
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- Marketing / General, E-Commerce / Internet Marketing, Marketing / Research
- Item Width
- 6.2 in
- Item Weight
- 14.4 Oz
- Number of Pages
- 208 Pages
O tym produkcie
Product Information
Marketing has changed forever this is what comes next Marketing 4. 0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing.
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1119341205
ISBN-13
9781119341208
eBay Product ID (ePID)
228586149
Product Key Features
Book Title
Marketing 4. 0 : Moving from Traditional to Digital
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Marketing / General, E-Commerce / Internet Marketing, Marketing / Research
Publication Year
2016
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Number of Pages
208 Pages
Dimensions
Item Length
9.1 in
Item Height
1 in
Item Width
6.2 in
Item Weight
14.4 Oz
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Lc Classification Number
Hf5415.K683 2017
Table of Content
Acknowledgments xiii Prologue: From Marketing 3.0 to Marketing 4.0 xv About the Authors xix Part I Fundamental Trends Shaping Marketing 1 Power Shifts to the Connected Customers 3 From Exclusive to Inclusive 7 From Vertical to Horizontal 10 From Individual to Social 13 Summary: Horizontal, Inclusive, and Social 14 2 The Paradoxes of Marketing to Connected Customers 17 Breaking the Myths of Connectivity 20 Summary: Marketing amid Paradoxes 28 3 The Influential Digital Subcultures 29 Youth: Acquiring the Mind Share 32 Women: Growing the Market Share 35 Netizens: Expanding the Heart Share 37 Summary: Youth, Women, and Netizens 40 4 Marketing 4.0 in the Digital Economy 43 Moving from Traditional to Digital Marketing 47 Integrating Traditional and Digital Marketing 52 Summary: Redefining Marketing in the Digital Economy 53 Part II New Frameworks for Marketing in the Digital Economy 5 The New Customer Path 57 Understanding How People Buy: From Four A's to Five A's 60 Driving from Awareness to Advocacy: The O Zone (O3) 66 Summary: Aware, Appeal, Ask, Act, and Advocate 69 6 Marketing Productivity Metrics 71 Introducing PAR and BAR 74 Decomposing PAR and BAR 75 Driving Up Productivity 80 Summary: Purchase Action Ratio and Brand Advocacy Ratio 90 7 Industry Archetypes and Best Practices 91 Four Major Industry Archetypes 94 Four Marketing Best Practices 100 Summary: Learning from Different Industries 104 Part III Tactical Marketing Applications in the Digital Economy 8 Human-Centric Marketing for Brand Attraction 107 Understanding Humans Using Digital Anthropology 110 Building the Six Attributes of Human-Centric Brands 113 Summary: When Brands Become Humans 118 9 Content Marketing for Brand Curiosity 119 Content is the New Ad, #Hashtag is the New Tagline 121 Step-by-Step Content Marketing 124 Summary: Creating Conversations with Content 134 10 Omnichannel Marketing for Brand Commitment 137 The Rise of Omnichannel Marketing 139 Step-by-Step Omnichannel Marketing 145 Summary: Integrating the Best of Online and Offline Channels 149 11 Engagement Marketing for Brand Affinity 151 Enhancing Digital Experiences with Mobile Apps 153 Providing Solutions with Social CRM 156 Driving Desired Behavior with Gamification 160 Summary: Mobile Apps, Social CRM, and Gamification 165 Epilogue: Getting to WOW! 167 What is a "WOW"? 167 Enjoy, Experience, Engage: WOW! 168 Are You Ready to WOW? 169 Index 171
Copyright Date
2017
Lccn
2016-036899
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
23
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 282819383546
Ostatnia aktualizacja: 08-05-2024 13:03:22 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Albania, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Bangladesz, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Fidżi, Filipiny, Finlandia, Francja, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Gruzja, Gujana, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Równikowa, Haiti, Hiszpania, Holandia, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irlandia, Islandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Kanada, Katar, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Kongo, Korea Południowa, Kostaryka, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Mauretania, Mauritius, Meksyk, Monako, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Nauru, Nepal, Niemcy, Niger, Nikaragua, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polska, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Rumunia, Rwanda, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent i Grenadyny, Salwador, Samoa Zachodnie, San Marino, Senegal, Serbia, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Sri Lanka, Stany Zjednoczone, Surinam, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Uganda, Urugwaj, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wielka Brytania, Wietnam, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Salomona, Węgry, Włochy, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa
Wykluczenia:
APO/FPO, Afganistan, Alaska/Hawaje, Algieria, Barbados, Białoruś, Brazylia, Gujana Francuska, Gwadelupa, Gwinea Bissau, Irak, Liberia, Libia, Martynika, Nigeria, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Protektoraty USA, Reunion, Rosja, Ukraina, Wenezuela
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Stany Zjednoczone | Standard Shipping | Szacowana między Pn, 10 cze a Śr, 12 cze do 43230 |
US $5,50 (około 21,78 zł) | Stany Zjednoczone | Expedited Shipping | Szacowana między So, 8 cze a Wt, 11 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 2 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży w |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 282819383546
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 282819383546
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (461 307)
r***e (10)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect condition & fast shipping
0***0 (542)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Prompt shipment. Secure packaging
o***s (546)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A brand new book just as described.