Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

That's Not Funny, That's Sick by Ellin Stein 2013 Unabridged CD 9781482916027

Tekst oryginalny
That's Not Funny, That's Sick by Ellin Stein 2013 Unabridged CD 9781482916027
Blackstone Publishing
  • (10440)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $22,02
Około84,60 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Nowy
Dostępne: 10
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Ashland, Oregon, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 26 wrz a Wt, 1 paź do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 282894702967
Ostatnia aktualizacja: 09-12-2022 23:08:11 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Przedmiot, który nie był nigdy otwierany ani wyjmowany z fabrycznego opakowania (jeśli takie ...
ISBN
9781482916027
Publication Year
2013
Format
Compact Disc
Language
English
Book Title
That's Not Funny, That's Sick : The National Lampoon and the Comedy Insurgents Who Captured the Mainstream
Author
Ellin Stein
Publisher
Blackstone Audio, Incorporated
Genre
Humor
Topic
Form / Essays

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Blackstone Audio, Incorporated
ISBN-10
1482916029
ISBN-13
9781482916027
eBay Product ID (ePID)
159827473

Product Key Features

Book Title
That's Not Funny, That's Sick : The National Lampoon and the Comedy Insurgents Who Captured the Mainstream
Publication Year
2013
Topic
Form / Essays
Language
English
Genre
Humor
Author
Ellin Stein
Format
Compact Disc

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Edition Description
Unabridged edition
Synopsis
The untold story behind a revolution in American comedy Labor Day, 1969. Two recent college graduates move to New York to edit a new magazine called the National Lampoon. Over the next decade, Henry Beard and Doug Kenney, along with a loose amalgamation of fellow satirists such as Michael O'Donoghue and P. J. O'Rourke, popularized a smart, caustic, ironic brand of humor that has become the dominant voice of American comedy. Ranging from sophisticated political satire to broad raunchy jokes, the National Lampoon introduced iconoclasm to the mainstream, selling millions of copies to an audience both large and devoted. Its excursions into live shows, records, and radio helped shape the anarchic earthiness of John Belushi, the suave slapstick of Chevy Chase, and the deadpan wit of Bill Murray and brought them together with other talents such as Harold Ramis, Christopher Guest, and Gilda Radner. A new generation of humorists emerged from the crucible of the Lampoon to help create Saturday Night Live and the influential film Animal House, among many other notable comedy landmarks.Journalist Ellin Stein, an observer of the scene since the early 1970s, draws on a wealth of revealing firsthand interviews with the architects and impresarios of this comedy explosion to offer crucial insight into a raucous cultural transformation that still echoes today. Brimming with insider stories and set against the roiling political and cultural landscape of the 1970s, That's Not Funny, That's Sick goes behind the jokes to witness the fights, the parties, the collaborations--and the competition--among this fraternity of the self-consciously disenchanted. Decades later, their brand of subversive humor that provokes, offends, and often illuminates is as relevant and necessary as ever., In 1969 two Harvard graduates moved to New York to edit a new magazine, the National Lampoon. Brilliant humorists Henry Beard and Doug Kenney presided over a team that within a decade transformed American culture and conquered the mainstream with a brand of subversive humor that provoked, offended, and illuminated. With unparalleled access to the architects and impresarios of this boom, journalist Ellin Stein takes us behind the jokes to witness the fighting, partying, collaboration, and competition of those who leda rebellion of the self-consciously disenchanted. At its zenith the brand birthed the talents of John Belushi, Chevy Chase, and Bill Murray.
Number of Pages
12 pages

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Blacsktone Audio Inc.
Adam Shea
31 Mistletoe Rd
97520-9515 Ashland, OR
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.oiduaenotskcalb@aehs.mada
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Blackstone Publishing

Blackstone Publishing

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 31 tys.
Dołączył: lis 2013
Over 15,000 titles of the absolute best value, direct from the manufacturer audiobooks, by MANY of the great print authors from today and yesterday. Blackstone Publishing is a family owned, Southern ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (13 253)